13 תשובות
הגיוני - כן
נורמלי - לא, אבל זה לא שאין מקרים
נורמלי - לא, אבל זה לא שאין מקרים
אנונימי
נראה לי שכן
זה עצוב
אנונימית
כן אני חושב...
אבא שלך קירח? לא יודע זה מוזר
אנונימי
כן
לא יודעת אבל אתה יכול ללכת לרופא עור
קורה, בדרכ גנטי אם זה כזה מוקדם, תתיעץ עם מומחה ולא עם אנשים בסטיפס יש דרכים להאט.
לא
אנונימית
כנראה שכן
אולי זה בגלל תזונה לא טובה או משהו
לי מגיל 15 הרבה מהשיער הפך ללבן הייתי תולשת אותו שלא יראו אבל עכשיו לאט לאט זה חוזר ולא אכפת לי
תאהב את מי שאתה זה לא משנה עם שיער/ בלי שיער/ או אפילו שיער לבן כמו שלי חחח
אולי זה בגלל תזונה לא טובה או משהו
לי מגיל 15 הרבה מהשיער הפך ללבן הייתי תולשת אותו שלא יראו אבל עכשיו לאט לאט זה חוזר ולא אכפת לי
תאהב את מי שאתה זה לא משנה עם שיער/ בלי שיער/ או אפילו שיער לבן כמו שלי חחח
נראה לי גם אבא של מישהו שאני מכיר הקריח בגיל 17
באותו הנושא: