26 תשובות
אני משחקת מכיתה ג ואין לי מושג מה זה
אנונימית
שואל השאלה:
בת כמה את?
בת כמה את?
אמאלה כןן ואו
שואל השאלה:
אני נשבע זה היה הדבר הכי טוב במיקמק
אני נשבע זה היה הדבר הכי טוב במיקמק
כן וזה תמיד התחיל מהפארק הישן בשרת קיווי
כיתה ח
אנונימית
נראה לי אני כן זוכרת בחנות רהיטים הישנה ליד הקניון ותמיד היו שם מלא אנשים
אני משחקת מ2017 בערך ולא ידעתי שזה קיים.
שואל השאלה:
אני חושב שאני אאלץ להתחתן עם כולכם
אני חושב שאני אאלץ להתחתן עם כולכם
שואל השאלה:
מי שלא יודע
כנראה לא חווה את הריגוש האמיתי במיקמק לעולם)):
מי שלא יודע
כנראה לא חווה את הריגוש האמיתי במיקמק לעולם)):
אני לא זוכרת את המקום הזה אבל העידכונים החדשים שעשו נוראים, למה להרוס לי את הילדות
רגע אם כבר מיקמק, אתה יודע שהם שינו את המראה של המיקמקים?! איכס! מה הם עוללו שם?! שיחזירו את מיקמק הישן!
ריגוש אמיתי במיקמק זה לקבל את השיער הבלונדיני הנדיר שכולם רוצים בהחלפות.
שואל השאלה:
לא שיחקתי במיקמק כבר שלוש שנים אם לא יותר
אבל התקופות שלי היו מדהימות
אבל באמת,אם אתם לא הייתם בגן
אני מצטער בשבילכם
לא שיחקתי במיקמק כבר שלוש שנים אם לא יותר
אבל התקופות שלי היו מדהימות
אבל באמת,אם אתם לא הייתם בגן
אני מצטער בשבילכם
שואל השאלה:
noay
מ ה???
noay
מ ה???
כן!! תכנס לבדוק, זה נראה מזעזע ועצוב
שואל השאלה:
אני מנסה אבל זה לא עובד לי!!
אני מנסה אבל זה לא עובד לי!!
שואל השאלה:
הצילו איפה אני רואה
הצילו איפה אני רואה
אהה, צריך להתקין את זה למחשב. זה פעם היה נתמך על ידי פלאש אבל עכשיו כבר לא
הרסו את המיקמק לגמרי
אני משחקת מגיל 4/5 (ממתי שהמשחק נותר בערך) ואין לי מושג מה זה
שואל השאלה:
תשמעו אם אתם משחקים מגיל ממש קטן ולא יודעים מה זה
כנראה כי הייתם נורא קטנים
הייתם צריכים להיות יחסית "בוגרים" יותר בשביל להבין מה באמת הולך שם במשחק
כמו הגן
תשמעו אם אתם משחקים מגיל ממש קטן ולא יודעים מה זה
כנראה כי הייתם נורא קטנים
הייתם צריכים להיות יחסית "בוגרים" יותר בשביל להבין מה באמת הולך שם במשחק
כמו הגן
אבל שנדבר על כמה מיקמק הרוס עכשיו?
לצערנו הרב הרוס מאוד
יואו כן.
יואו הגן ילדים, זה היה במיקאה.
אני זוכרת שנהניתי להכיר תינוקות חחח.
אפילו העברתי שיעור זומבה בחנות חצי חצי אם אני לא טועה שקוראים לחנות ככה.
אבל מיקאה הישנה הייתה יותר כיפית לפני בחירתה של מיקיוואלי לראשות העיר.
אני הייתי בכפר עם החברים שלי אבל לצערי הרוב פרשו :(
אני זוכרת שנהניתי להכיר תינוקות חחח.
אפילו העברתי שיעור זומבה בחנות חצי חצי אם אני לא טועה שקוראים לחנות ככה.
אבל מיקאה הישנה הייתה יותר כיפית לפני בחירתה של מיקיוואלי לראשות העיר.
אני הייתי בכפר עם החברים שלי אבל לצערי הרוב פרשו :(
באותו הנושא: