8 תשובות
יותר.
לפי מה שאני רואה פחות ..
אנונימי
יש ויש זה לא חד משמעי
שואל השאלה:
לפי דעתי פחות , אנשים מתעסקים בשטויות בעיקר במין וכדו'
לפי דעתי פחות , אנשים מתעסקים בשטויות בעיקר במין וכדו'
שואל השאלה:
לדעתי יש כאן גם משהו פסיכולוגי כשיש לך משהו אתה עושה מאמצים להשיג אותו אבל כשהכל זמין אתה אפי' לא מחפש
לדעתי יש כאן גם משהו פסיכולוגי כשיש לך משהו אתה עושה מאמצים להשיג אותו אבל כשהכל זמין אתה אפי' לא מחפש
כן זה די נכון אבל תחשוב גם שאתה יכול גם לדוגמה ללמוד הרבה דברים וזה כאן הרבה יותר קל ללמוד כי זה נוח וככה אפשר להשכיל יותר
שואל השאלה:
מי שרוצה בוודאי יותר קל לו , אבל אני אומר שא' אנשים מתעסקים בשטויות ב' פחות רוצים בכלל האפקט הפסיכולוגי
מי שרוצה בוודאי יותר קל לו , אבל אני אומר שא' אנשים מתעסקים בשטויות ב' פחות רוצים בכלל האפקט הפסיכולוגי
תלוי במה ומי משתמש. עידן האינטרנט יכול לתת השכלה מטורפת אבל באותה מידה לכמות דברים שאפשר ללמוד מהאינטרנט יש גם דברים אחרים שלא באמת תורמים ואפילו דופקים את המוח ומורידים מיכולות מסויימות.
באותו הנושא: