14 תשובות
דדפול, ונום
אנונימית
אני ממש אוהבת את מלחמת האינסוף, מלחמת האזרחים ודדפול
או מלחמת האינסוף או מלחמת האזרחים
מלחמת האינסוף!
אוףף צ'אדוויק
איירון מן וספיידרמן!!!
שואל השאלה:
תור העולם האפל? אתה ציני נכון?
שואל השאלה:
אני מכבד דעות של אחרים אל דאגה פשוט המון שונאים אותו
ונום ותור העולם האפל
אני מגיבה ומקווה שזה יזכיר לי לשים פרופיל של צ'אדוויק
והאמת שאני לא סגורה על זה ממש קשה לי להחליט
שואל השאלה:
מה- אחי אי אפשר לדלג על שום סרט גם אם הוא נוראי
מה ת'ור העולם האפל לול
תודה על ההזכרה צאדוויק היה אגדה חייבים להנציח אותו , והסרט האהוב עליי אממ זה תלוי איירונמן , את כל סרטי הנוקמים , גם כל סרטי הספיידרמן גם אלה שמחוץ ליקום הקולנועי , כל הסרטים של קאפ , כן יש עוד מלא אין לי סרט אחד אהוב זה על בטוח
תאמת לא ראיתי את תור העולם האפל אמרו לי פשוט לא לראות אז לא ראיתי