תשובה אחת
שואל השאלה:
ברור שזה נורמלי, מה ה"חופש" שלכם שווה אם אתם יכולים להדביק אותי בקורונה ואני יכול למות?
ברור שזה נורמלי, מה ה"חופש" שלכם שווה אם אתם יכולים להדביק אותי בקורונה ואני יכול למות?
באותו הנושא: