3 תשובות
יותר מדי
עם כמה שזה לא נעים להיות ליד מישהו שיש לו ריח מאוד חזק שקצת חונק, אני חושבת שאני עדיין מעדיפה לשבת ליד בן אדם שמריח טוב מאחד שלא
שואל השאלה:
יופי מצויין תודה לעונים
יופי מצויין תודה לעונים
באותו הנושא: