7 תשובות
לאכול שוקולד, זה עוזר נודרת
^^^ דאימ מה ציירת?
שואל השאלה:
טוב חברים עדכון אני עשיתי בסוף על היד ימין מאחורה קצת מעל המרפק קעקוע של חץ
אנונימי
לא לעשות קעקוע. זה לא יפה.
אנונימית
שואל השאלה:
כן זה היה קצת כואב ולא היה סיבה לחץ רציתי לעשות קעקוע כדי לסמן את התקופה הזאת בחיים שלי הצורה של הקעקוע לא שינתה כלכך אז עשיתי חץ
אנונימי
אני נרדמתי בקעקוע (6 שעות)
זה כאב?
ולמה דווקא חץ?