9 תשובות
תגידי לו שזה לא מתאים לך.
לנתק קשר.
תגידי שזה פחות הקטע, תסנני יותר.
וואו בול מה שקרה לי,פשוט תגידי שאת רק בת (הגיל שלך),ולא מתאים לך עכשיו מערכת ייחסים ואין לך זמן לזה
תסנני חחח
אם לא באמת איכפת לך ממנו אז לא תהיה לך בעייה לסנן
שואל השאלה:
אבל זה מגעיל פשוט לסנן ולעשות לו גוסטינג הוא עדיין בן אנוש
אבל זה מגעיל פשוט לסנן ולעשות לו גוסטינג הוא עדיין בן אנוש
אנונימית
צודקת אני משתדלת לא לסנן אבל פשוט תאמרי לו מה שאת מרגישה
תקשיבי אם הוא כול שניה מתקשר ולא נותן לך חופש זאת נורה אדומה ,תגידי לו שזה לא מתאים ותפרדי ממנו עכשיו כי אחרכך היה לך יותר קשה לצאת מזה וגם אמרת שאת לא מרגישה פנויה לקשר עכשיו אז על תעשי דברים שתתחרטי אליהם אחרכך