18 תשובות
1.68
והייתי רוצה 1.78
168 ו170 כי חייתי בשקר שאני 170 עד אתמול
177 סמ ובאלי שיהיה עגול 180
67, הייתי רוצה להיות 72 כזה
אני 1.60
הייתי רוצה להיות 1.64 כזה
158 ואני אוהבת את זה
165+ הייתי רוצה להיות 1.70+
שואל השאלה:
אז רוב הבנות רוצות להיות גבוהות יותר..
^הייתי מתה להיות יותר גבוה באמת שבנות גבוהות זה מושלם מבחינתי
^^להיות גבוה זה יפה רצח לדעתי
שואל השאלה:
גם לדעתי בנות גבוהות זה ממש יפה אבל גם אני ממש אוהבת נמוכות שמנמנות3>
אני 1.55 והייתי רוצה להיות 1.60
אני 1.45 ואני עוד מעט 13 שזה די גמדה אבל גנים הייתי רוצה להיות 1.63
אני 1.62 הייתי רוצה להיות 1.60 כי נמוך זה חמוד
169 ובלי להיות 170 חח
וואלה אני גבר אני מטר 80 וזה כבר לא פרקטי לא רוצה לגבוה יותר
1.66 הייתי רוצה 1.70
1.59 הייתי רוצה להיות 1.70