2 תשובות
קרה בטח שקרה, כמעט לכל בנאדם שני. הכל טוב, לאט לאט לומדים, אני נכשלתי בשני
לרוב האנשים זה קורה זה כל כך טבעי לעשות טעויות מלחץ! המורה מכיר ויודע שדברים כאלה קורים הוא לא אמור להתבאס זה צפוי מאוד