התחברות
הרשמה
אוף נכשלתי בטסט והיו לי מלא טעויות והערות מהבוחן ופשוט אין לי פנים עכשיו לבוא והמורה ממש מתבאס עליי, קרה למישהו?
ובשיעורים היה לי ממש סבבה בגלל זה אני ממש מתבאסת שברגע האמת הכל הלך לפח
17 באוגוסט 2021, 18:18
2 תשובות
קרה בטח שקרה, כמעט לכל בנאדם שני. הכל טוב, לאט לאט לומדים, אני נכשלתי בשני
M
Mirmirmir
לרוב האנשים זה קורה זה כל כך טבעי לעשות טעויות מלחץ! המורה מכיר ויודע שדברים כאלה קורים הוא לא אמור להתבאס זה צפוי מאוד
J
Jake1