15 תשובות
כל אחד והטעם שלו, אין לדעת.
אני אישית פחות אוהב שרירים לבנות אבל כמובן שזה לא אכפת לי... אם היא אוהבת אז זה הכי חשוב. אתמוך בה גם כל הדרך.
אנונימי
לא מיידלע
לבנים כן מוריד בנות עם שרירים זה מראה על גבריות
עם יש לך כוח בלי שרירים זה יפה אבל עם שרירים לא מושך
^^לדעתי זה יפה זה מראה על זה שאכפת לה מהבריאות שלה
כן שכחתי להוסיף שגם שרירים לבנות זה פחות מושך..
אנונימי
כל עוד זה לא מוגזם זה יפה
היא יכולה להיות בריאה גם בלי להתאמן ולהשקיע על שרירים.
אנונימי
^^חלק מאורך חיים בריא זה ספורט
לא אמרתי שמי שלא שרירי לא עושה ספורט חס וחלילה
פשוט אמרתי ששרירים זה מחמיא(אם זה לא קיצוני) כי זה מראה שבאמת אכפת לה מזה
לא אמרתי שמי שלא שרירי לא עושה ספורט חס וחלילה
פשוט אמרתי ששרירים זה מחמיא(אם זה לא קיצוני) כי זה מראה שבאמת אכפת לה מזה
אחי בריאות זה לא קשור לשרירים שרירים זה כוח ובנות עם יד קדמית כתפיים בולטות מוריד
^^לדעתך
אני רק אומר את הדעה שלי אתה לא צריך לתקוף אותי
ואחלה שם btw
אני רק אומר את הדעה שלי אתה לא צריך לתקוף אותי
ואחלה שם btw
רגע שואלת השאלה את אוהבת שרירים על עצמך?
שואל השאלה:
אין לי שרירים אבל התחלתי להתאמן ולהרים קצת משקולות אז רציתי לדעת מה אנשים חושבים על זה
אין לי שרירים אבל התחלתי להתאמן ולהרים קצת משקולות אז רציתי לדעת מה אנשים חושבים על זה
לדעתי זה מעורר הערצה שאת עושה את זה, אני יותר מתמקדת בפלג גוף התחתון ובאירובי. את לא תהיי מנופחת רק מאימונים, זה דורש גירעון קלורי ועוד.. ואני דווקא חושבת שזה די מושך
באותו הנושא: