9 תשובות
רק בימים שאחרי המחזור ככה בטוח ועם גקט בתיק
כן אני שמה לפעמים גינס לבן
שואל השאלה:
אין לי עוד פרחים לחלק!!
כן
כן אבל תוודאי שאת לא במחזור יהיה בסדר (;
כנראה שלא, עם המזל שלי הוא יהיה בכל צבעי הקשת בסוף היום
כן למה לא , רק תוודאי שאת לא במחזור
אני לא הולכת עם מכנסיים, רק עם חצאיות.
אם את אוהבת את זה, תלבשי:)
את לא במחזור אז כן, את גם לא בכיתה ב' שאת יושבת על כל הבוץ והחול