3 תשובות
מרגש!
אנונימי
אני גם רוצה עוקץ ואני באמת חושבת שאם את רוצה ממש עוקץ שווה את הסיכון אני הולכת גם בידיעה שאני לא אתקבל ואתקע בתפקיד שלא רציתי אבל שווה את זה לגמרי
והבנתי שגם לעוקץ זה פרוטקציות זה פשוט עצוב שלהרבה תפקידים צריך פרוטקציות
אנונימית
שואל השאלה:
כן חושבת שזה שווה את הסיכון אבל דבר ראשון זה שלישי בדירוג אצלי כי שיניתי את הדירוג ככה שלא בטוח יתנו לי את זה
דבר שני שלחתי למיטב מלא טפסים על כמה שאני רוצה מגב כי לא רציתי פעם שעברה לקחת סיכון לעוקץ כי זה ממש תהליך הגיבושים האלה
אני לא יודעת מה לעשות
אנונימית