21 תשובות
שואל השאלה:
אבל אלו שכן
למה? מה הם מנסים להוכיח?
אבל אלו שכן
למה? מה הם מנסים להוכיח?
אנונימית
אני חושבת שהם חושבים שאם הם יהיו קלים להשגה ונחמדים מידי נרצה אותם פחות..
שואל השאלה:
זה דפוק כי זה בדיוק ההפך
זה רק גורם לנו הבנות לאכול סרטים כמו מטומטמות ולאבד את השפיות
זה דפוק כי זה בדיוק ההפך
זה רק גורם לנו הבנות לאכול סרטים כמו מטומטמות ולאבד את השפיות
אנונימית
נכון, אבל אני גם מכירה הרבה בנות שאמרו לי שאם הם ממש נחמדים אליהן ותמיד עונים אז יורד להן מהבחור
שואל השאלה:
אז זו כבר בעיה בהן
וגם יש הבדל בין בחור נחמד ומתעניין לבין בחור מתעלק וחופר
חיזור כל עוד הוא בגבול הטעם הטוב ולא נדבק לתחת יותר מידי זה דבר טוב שיכול גם להעלות לבחורה
כל עוד הבחור לא אובססיבי וחופר ומעיק לא אמורה להיות טיפה של בעיה
אז זו כבר בעיה בהן
וגם יש הבדל בין בחור נחמד ומתעניין לבין בחור מתעלק וחופר
חיזור כל עוד הוא בגבול הטעם הטוב ולא נדבק לתחת יותר מידי זה דבר טוב שיכול גם להעלות לבחורה
כל עוד הבחור לא אובססיבי וחופר ומעיק לא אמורה להיות טיפה של בעיה
אנונימית
מסכימה
יש גברים כאלה, שמחפשים שיראו להם שרוצים אותם
כמעט כולם עושים משחקי אגו, בנים ובנות. זה משחקי חיזור עדינים שכל עוד נעשים בצורה סבירה הם לגיטימים. זה שומר על מתח ומסתורין.
יש גם כאלה שלא מעוניינים במשחקים האלה והולכים ישר עם הרגשות שלהם, אבל לפעמים זה מוריד לצד לשני, שרואה בזה קצת נואשות/הצקה.
יש גם כאלה שלא מעוניינים במשחקים האלה והולכים ישר עם הרגשות שלהם, אבל לפעמים זה מוריד לצד לשני, שרואה בזה קצת נואשות/הצקה.
שואל השאלה:
אבל זה כבר לא חיזור זה פשוט להעלם לבן אדם אחרי דייט ולגרום לו לאכול תסביכים סתם
אבל זה כבר לא חיזור זה פשוט להעלם לבן אדם אחרי דייט ולגרום לו לאכול תסביכים סתם
אנונימית
גם נשים עושות את זה, עזבי
^^לדעתי זה כבר שהבן אדם לא מעוניין, מנסיון..
אנונימית
להעלם בצורה כזאת או מעיד על ילדותיות או על חוסר עניין. אם הוא מעוניין בך ועדיין נעלם מתוך משחק, הוא חסר בגרות ועדיף שאת תסיימי את זה לפניו. אם הוא לא מעוניין בך, זה גם דרך לא לגיטמית לעשות ככה גוסטינג, אבל לפחות את יודעת מה הסיבה.
שואל השאלה:
אני מודעת לזה אבל זה כזה דפוק
לא מבינה איך חלק מהאנשים נמשכים לזה.
זה סיוט!!
היה לי דייט לפני יומיים והוא פשוט נעלם חוזר ונעלם
לשעות על גבי שעות
הדייט היה מדהים והוא בעצמו אמר לי שבאלו עוד דייטים איתי ומצאתי חן בעיניו.
עכשיו יומיים אחרי הדייט והוא בקושי נכנס לצאט איתי אפילו.
אני מודעת לזה אבל זה כזה דפוק
לא מבינה איך חלק מהאנשים נמשכים לזה.
זה סיוט!!
היה לי דייט לפני יומיים והוא פשוט נעלם חוזר ונעלם
לשעות על גבי שעות
הדייט היה מדהים והוא בעצמו אמר לי שבאלו עוד דייטים איתי ומצאתי חן בעיניו.
עכשיו יומיים אחרי הדייט והוא בקושי נכנס לצאט איתי אפילו.
אנונימית
תשאלי את בנות המין שלך, אתן משום מה נמשכות לכל המשחקים האלה, חלק מהבנים פשוט משחקים לפי זה.
שואל השאלה:
אני לא נמשכת לזה
אני לא נמשכת לזה
אנונימית
לא כולכן, חלק גדול מהבנות כן, במיוחד בגילאים 16-24
אנחנו לא
אולי הוא לא באמת בעניין שלך או שמצא מישהי אחרת.
גם לי זה קורה
כנראה אנחנו נופלות על זבלים.
כנראה אנחנו נופלות על זבלים.
מקדימים את הבחורה
לא כולם
נפלת על אחד כזה
נפלת על אחד כזה
באותו הנושא: