10 תשובות
ענית לעצמך
כמות נדבקים גדולה מלא אנשים חולים
למה שלא יהיה סגר.
כמות נדבקים גדולה מלא אנשים חולים
למה שלא יהיה סגר.
אנונימית
התשובה לשאלה נמצאת בתיאור שלה כל המשפחה שלי חולי קורונה וגם חברים שלי ו8000 נדבקים ביממה
ההפך, בנט מתנגד לעשות סגר.
אבל אין ברירה ככ
אבל אין ברירה ככ
להפך הוא תמיד רצה להימנע מסגר והתוצאות בהתאם, מאוחר מדי לעשות סגר
שואל השאלה:
הכוונה היא למה בנט לא עושה סגר במצב הקשה הזה
הכוונה היא למה בנט לא עושה סגר במצב הקשה הזה
אנונימי
הוא לא מאמין בלסגור את כל אזרחי ישראל בבתים, ולא רוצה לסגור את המשק ולפגוע בפרנסה.
אף אחד כבר לא באמת ישב בסגר שוב פעם.. לאנשים נמאס גם לעשות חגים לבד.
למה להעניש כלכלית אנשים מחוסנים על טעויות של אנשים לא מחוסנים?
המשפחה שלך תשלם לי דמי אבטלה כשיהיה סגר? תסגרו אתם את עצמכם.
המשפחה שלך תשלם לי דמי אבטלה כשיהיה סגר? תסגרו אתם את עצמכם.
הם מפסידים הרבה כסף..
כן כמו שאמרו כאן, פגיעה בכלכלה
המון עדיין לא התאוששו כלכלית מהסגר האחרון
עוד סגר ולמשפחות כבר לא יהיה מה לאכול
מה שגם המדינה לא משלמת ליוצאי חלת
וסגר נוסף ממש ימוטט משפחות שלמות
חוץ מזה, אם יהיה סגר נוסף אחוז המתחסנים יקטן..
כי למה שנמשיך להתחסן אם אנחנו בבתים ובכל מקרה מגבילים אותנו עם סגרים
יש עוד המון סיבות
סגר זו לא אופציה כזו פשוטה
ואני לא בטוחה שגם החיסונים יעזרו במצב הזה..
מה שצריך זו תרופה.
המון עדיין לא התאוששו כלכלית מהסגר האחרון
עוד סגר ולמשפחות כבר לא יהיה מה לאכול
מה שגם המדינה לא משלמת ליוצאי חלת
וסגר נוסף ממש ימוטט משפחות שלמות
חוץ מזה, אם יהיה סגר נוסף אחוז המתחסנים יקטן..
כי למה שנמשיך להתחסן אם אנחנו בבתים ובכל מקרה מגבילים אותנו עם סגרים
יש עוד המון סיבות
סגר זו לא אופציה כזו פשוטה
ואני לא בטוחה שגם החיסונים יעזרו במצב הזה..
מה שצריך זו תרופה.
באותו הנושא: