5 תשובות
עכביש דווקא לא אבל פעם נכנס לי זבוב
(חחחח)
(חחחח)
היה לי פעם ג'וק קטן בתוך הפה (חשבתי שזה פרור שנפל לי מהעד חצות - אז הכנסתי לפה - לאחר שהרגשתי טעם מוזר ועוקצני - סילקתי את החולרה מהפה)
אנונימי
טואלט מורזניה
את יכולה להסביר את התהליך ואם זה כואב?
כל כמה זמן מסובבים?
זה נוח?
מתי מתרגלים לזה?
את יכולה להסביר את התהליך ואם זה כואב?
כל כמה זמן מסובבים?
זה נוח?
מתי מתרגלים לזה?
אנונימית
כן , זה לא נורא בהצלחה
כןן זה תהליך קשוח
באותו הנושא: