7 תשובות
לא יודע אם יעגלו לך, אבל אני מניח שכן
ורפואה זה מספיק בשביל נתון ראשוני - צריך 100+ ממוצע בגרות ו 720+ פסיכומטרי (ברוב האוניברסיטאות)
ורפואה זה מספיק בשביל נתון ראשוני - צריך 100+ ממוצע בגרות ו 720+ פסיכומטרי (ברוב האוניברסיטאות)
לא יעגלו. כן הממוצע הזה טוב, רוב האנשים שלומדים רפואה באים עם לפחות עם ממוצע כזה
שואל השאלה:
ועוד שאלה
כשהזנתי את הציונים במחשבון של האוניבריסטה העברית(השאיפה שלי זה ללמוד שם) זה רשם לי שהממוצע המשוקלל הוא 114.5 וכשבדקתי באתר אחר זה הראה לי את מה שכתבתי בגוף השאלה
למה זה שונה?
ועוד שאלה
כשהזנתי את הציונים במחשבון של האוניבריסטה העברית(השאיפה שלי זה ללמוד שם) זה רשם לי שהממוצע המשוקלל הוא 114.5 וכשבדקתי באתר אחר זה הראה לי את מה שכתבתי בגוף השאלה
למה זה שונה?
אנונימית
יש למוסדות אקדמיים שונים שיטות קצת שונות לחישוב. אני חושבת שלאוניברסיטה העברית ולאוניברסיטת בר אילן (או בן גוריון, אני באמת לא זוכרת) יש שיטות שונות קצת משאר המוסדות
אנונימית
שואל השאלה:
אז אם באוניבריסטה העברית יצא לי 114.5 זה הממוצע שלי ? ועם הממוצע הזה אני אמורה לנסות להתקבל לרפואה לשם?
אז אם באוניבריסטה העברית יצא לי 114.5 זה הממוצע שלי ? ועם הממוצע הזה אני אמורה לנסות להתקבל לרפואה לשם?
אנונימית
מה שיצא לך בחישוב של האוניברסיטה העברית הוא הנתון שרלוונטי לקבלה באוניברסיטה הזו
אנונימית
שואל השאלה:
אוףף אני חייבת לפחות 111
אוףף אני חייבת לפחות 111
אנונימית
באותו הנושא: