3 תשובות
כן , תלוי אם צריך לא כולן עושות
לרוב לא. אפשר לחתור לעשות מילואים אם את רוצה ואז יכולים לשבץ אותך ביחידה עם פער, אבל זה גם לא סביר יותר מדיי שזה יקרה לכל מי שתרצה. כמו שרשמו מעליי- אם היא יוצאת לקצונה אז יכולים לקרוא לה למילואים
ממש לא אלא אם יצאת קצונה
gr8