17 תשובות
1.80 , תכלס לא אכפת לי מהָגובה
גבר מעל מטר 80 תמיד יהיה מושך
אני 1.90 ואני אומר לך שהן עפות על זה אז אני חושב שיש הרבה שאוהבות גבוהים מאוד
שואל השאלה:
אחי הן אומרות שהן עפות על 1.80 ושכאילו 1.90 זה יותר מדי
אנונימי
אומרות אומרות אבל עדיין עפות אחי
בכל מקרה אני לא שולט על זה זה הגובה שלי
ממתי 180 זה לא מאוד גבוה? זה גבוה וזה אחלה של גובה, שניהם מושכים
אנונימית
שואל השאלה:
1.80 זה קצת גבוה.. כתבתי.
1.90 זה כבר מאוד גבוה
אנונימי
כל אחת והטעם שלה
אני אוהבת 1.80
אנונימית
שניהם מושכים.
אבל זה לא תלוי רק בגובה , זה תלוי במשיכה. הוא יכול להיות 190 אבל נראה נוראי ולא מושך בכלל ויהיה מישהו 170 שנראה מעולה ומושך מאוד.
הגובה כן תורם אבל זה לא הכל
אנונימית
שואל השאלה:
הגובה תורם ומעל גובה מסוים זה גבוה מדי או שתורם בלי הגבלה ?
אנונימי
מבחינתי אין הבדל בכלל בין מטר שמונים לתשעים. אני מעדיפה את שניהם על מטר שבעים אבל בסופו של דבר כל עוד הוא יותר גבוה ממני זה מעולה (אני מטר שישים ושש).
אנונימית
אני אוהבת שאני צריכה להרים את הראש כדי להתסכל לתוך העיניים. אז אני מניחה שכמה שיותר גבוה יותר מבורך. גם במטר שמונים אני אצטרך להרים את הראש ככה שזה לא כזה משנה
תורם בלי הגבלה לדעתי, כל עוד הוא מושך מזה משנה?
נגיד יש שחקנים בnba שהם יותר מ2 מטר ולטעמי הם מושכים מאוד, אבל גם יש בנים 170-180 שלדעתי גם מושכים מאוד
זה ממש תלוי מי הבן אדם, זה לא רק גובה
אנונימית
שיהיה 180 ומעלה
מטר שמונים עד שמונים וחמש זה הכי יפה..
1.80
אנונימית
מישהו גבוה מדי זה קצת מוזר בתחושה.

מישהו קצת יותר גבוה ממני זה סבבה.
אנונימית