8 תשובות
עם אמא שלי כי אני אוהב אותה. אשמח לקבל פרח אני חדש באתר
אוהבת חיבוקים כל עוד אלה חיבוקים מהלב
עם אמא ואבא שלי
חברים קרובים
אני לא אוהבת אבל אם כבר אז אבא שלי
תלוי עם מי, אני אוהבת בעיקרון רק עם חברות שלי או אנשים שאני מרגישה בטוחה איתם אבל נגיד עם משפחה אני לא אוהבת או אנשים שאני לא כזה מכירה
עם הדובי שלי>>
סתם אבל עם חברים טובים אנשים שאני אוהבת וידידים ממש ממש טובים שלי כיף תמיד לקבל חיבוק חם ממישהו שאוהבים
עם אמא שלי