33 תשובות
מן הסתם שכן חח
מאמין שיש
כן, אבל היא יכולה להכאיב מאוד.
בסופו של דבר מוצאים את הבן אדם הנכון ואז היא לא כואבת, אבל כן צריך לסבול עד שמוצאים אותו (ברוב הפעמים)
בסופו של דבר מוצאים את הבן אדם הנכון ואז היא לא כואבת, אבל כן צריך לסבול עד שמוצאים אותו (ברוב הפעמים)
מה קרה?
שואל השאלה:
בואי נגיד שאותו בנאדם משחק בי
בואי נגיד שאותו בנאדם משחק בי
אנונימית
שואל השאלה:
או שאתה בן
או שאתה בן
אנונימית
אני בן אבל אני מניח שכתבת את זה בגלל שקרה לך משהו
וואו אז בבקשה תעיפי אותו מהחיים שלך
אל תשאירי בן אדם שעושה לך רע בחיים שלך את לא צריכה אחד כזה
את תמצאי מישהו שלא ישחק בך ויתנהג אלייך נורמלי
אל תשאירי בן אדם שעושה לך רע בחיים שלך את לא צריכה אחד כזה
את תמצאי מישהו שלא ישחק בך ויתנהג אלייך נורמלי
שואל השאלה:
נכון
נכון
אנונימית
שואל השאלה:
חחח כולם ישחקו בי
אף פעם לא הבנתי מה מוצאים בי
התשובה ברורה
זה משחק
חחח כולם ישחקו בי
אף פעם לא הבנתי מה מוצאים בי
התשובה ברורה
זה משחק
אנונימית
כמה זמן אתם ביחד?
שואל השאלה:
היינו
ולא היינו ככ הרבה
חזרתי אליו חמש פעמים אני מטומטמת אני יודעת
היינו
ולא היינו ככ הרבה
חזרתי אליו חמש פעמים אני מטומטמת אני יודעת
אנונימית
שואל השאלה:
וכל הפעמים האלה הוא זרק אותי
וכל הפעמים האלה הוא זרק אותי
אנונימית
לא כולם ישחקו בך אל תחשבי ככה
יש אנשים נורמלים בעולם ויש מישהו שהוא זה שמתאים לך.
אולי את לא רואה את הצדדים הטובים בך אבל הבן אדם שיתאים לך יראה אותם ויאהב אותך גם עם הצד הטוב וגם עם הצד הרע
יש אנשים נורמלים בעולם ויש מישהו שהוא זה שמתאים לך.
אולי את לא רואה את הצדדים הטובים בך אבל הבן אדם שיתאים לך יראה אותם ויאהב אותך גם עם הצד הטוב וגם עם הצד הרע
אל תחזרי אליו שוב זה סתם יכאיב לך יותר, את צריכה ללמוד להסתדר בלעדיו:)
אז הפעם אל תחזרי אבל לפעמים בנות חושבות שאנחנו משחקים בהן אבל זה פשוט פירוש אחר ממה שאנחנו עושים אם תגידי את המקרה שקרה עכשיו אוכל לדעת
שואל השאלה:
זה לא כולם משחקים בבנות
יש כאלה שכן משחקים
ואין ממש מה לומר על מה קרה
לפני חצי שנה הוא אמר לי שהוא אוהב אותי ואני אהבתי אותו נהיינו ביחד
מפה לשם עד עכשיו היינו ביחד חמש פעמים וכל הפעמים האלה הוא זרק אותי וחזרתי אליו כמו טיפשה
אחת מהפעמים שנפרדנו זה היה כי הוא רצה מישהי אחרת
זה הכל זבל של בנאדם
זה לא כולם משחקים בבנות
יש כאלה שכן משחקים
ואין ממש מה לומר על מה קרה
לפני חצי שנה הוא אמר לי שהוא אוהב אותי ואני אהבתי אותו נהיינו ביחד
מפה לשם עד עכשיו היינו ביחד חמש פעמים וכל הפעמים האלה הוא זרק אותי וחזרתי אליו כמו טיפשה
אחת מהפעמים שנפרדנו זה היה כי הוא רצה מישהי אחרת
זה הכל זבל של בנאדם
אנונימית
הוא פשוט לא הבן אדם הנכון בשבילך, אל תטרחי לחזור אליו ואל תטרחי לתת לו יחס בכלל
וrapid
יש באמת בנים שמשחקים בבנות לצערי, כמובן שלא בכל המקרים שבנות חושבוצ ככה אבל עדיין יש פעמים כאלו
וrapid
יש באמת בנים שמשחקים בבנות לצערי, כמובן שלא בכל המקרים שבנות חושבוצ ככה אבל עדיין יש פעמים כאלו
לא מומחה בתחום אבל אהבה צריכה להיות הדדית ל2 הצדדים אם את חושבת שרק הוא אשם כל פעם ב5 הפעמים אז אל תחזרי אליו
שואל השאלה:
זה לא רק הוא אשם גם אני אשמה שחזרתי אליו
זה לא רק הוא אשם גם אני אשמה שחזרתי אליו
אנונימית
אני לא מדבר על זה בשאר הפעמים שהוא זרק אותך זה היה בגלל משהו שאת עשית? תעני בכנות
^יש בזה משהו, אבל אולי היא כן אוהבת אותו ומוכנה לתת לו הזדמנות והוא משחק בה? אני לא חושבת שאם זה ככה הוא לא משחק בה כי אף בן אדם לא יפרד ממישהו ארבע פעמים ופעם אחת כדי להיות עם מישהי אחרת
צודקת אבל היא אמרה שבפעם האחרונה זה מה שקרה אז שאלתי מה קרה בגל שאר הפעמים
שואל השאלה:
לא עשיתי שום דבר
בפעם הראשונה כי הוא חשב שקללתי את חבר שלו ואני לא
בשניה לא זוכרת למה
בשלישית הייתה מישהי שסכסכה בינינו כי היא רצתה אותו והיא הפיצה עליי שקרים והוא האמין לה
אתה בטח חושב שאני ממציאה אבל זה קרה
בפעם הרביעית הוא רצה מישהי אחרת
פעם חמישית הוא כעס עליי כי הוא חשב שלא דאגתי לו כשהוא נפל
לא עשיתי שום דבר
בפעם הראשונה כי הוא חשב שקללתי את חבר שלו ואני לא
בשניה לא זוכרת למה
בשלישית הייתה מישהי שסכסכה בינינו כי היא רצתה אותו והיא הפיצה עליי שקרים והוא האמין לה
אתה בטח חושב שאני ממציאה אבל זה קרה
בפעם הרביעית הוא רצה מישהי אחרת
פעם חמישית הוא כעס עליי כי הוא חשב שלא דאגתי לו כשהוא נפל
אנונימית
שואל השאלה:
חבר שלו זה ידיד שלי אין לי סיבה לקלל אותו
חבר שלו זה ידיד שלי אין לי סיבה לקלל אותו
אנונימית
אי אפשר באמת לדעת מה היה, אולי גם היא יצאה לא כל כך בסדר אבל עצם זה שהוא חזר אלייה וזרק אותה כמה פעמים זה באמת לשחק בה כי זה כואב כל פעם לפתח ציפיות ולאהוב ואז שזורקים אותך ואז עושים אותו דבר ואז זורקים אותך, קשה להיות בקשר כזה
אז אני מאמין לך ואל תחזרי אליו את תמצאי מישהו אחר
שואלת השאלה, אם זה ככה באמת שהוא לא שווה אותך וחבל שתשאירי כזה בן אדם בחיים שלך את אלף רמות מעליו והוא סתם שחקן
שואל השאלה:
לא אחזור זאת הייתה טעות
וברור שהוא לא שווה אותי
זה פשוט מעצבן
בכל מקרה תודה רבה לשניכם:))
לא אחזור זאת הייתה טעות
וברור שהוא לא שווה אותי
זה פשוט מעצבן
בכל מקרה תודה רבה לשניכם:))
אנונימית
גם אל תתעצבני בגללו, זה עבר, עושים טעויות וזה בסדר
אני אגיד לך שהייתי בזוגיות שעשתה לי רע וידעתי שהיא עושה לי רע ונשארתי בה
זה בסדר לטעות, העיקר למדת לקח ולא תחזרי אליו או תהיי עם מישהו כמוהו
אני אגיד לך שהייתי בזוגיות שעשתה לי רע וידעתי שהיא עושה לי רע ונשארתי בה
זה בסדר לטעות, העיקר למדת לקח ולא תחזרי אליו או תהיי עם מישהו כמוהו
שואל השאלה:
צודקת
תודה לך:)
צודקת
תודה לך:)
אנונימית
בכיף:)
מאמינה שכן
באותו הנושא: