8 תשובות
קאנטר לרוב (אם זה מה שהתכוונת)
אני רוכבת בירושליים בהרים שם ודוהרת איזה שעה או שעתיים (פחות בקיץ כי חם)
אני רוכבת בירושליים בהרים שם ודוהרת איזה שעה או שעתיים (פחות בקיץ כי חם)
אינגליש
הי, אני, רכיבה מערבית
שלוםם!
אני רוכבת בסגנון אנגליש והענף אצלנו הוא דראסז'
אני רוכבת בסגנון אנגליש והענף אצלנו הוא דראסז'
ניסיתי פעם אחת שנה שעברה אבל ממש שנאתי את זה
למדתי את הבסיס ואז סתם רכבתי עם הסוס שלי באופן כללי באזור שלי
חבר שלי רוכב על סוסים והוא די טוב
היי! רוכבת אנגלית, טרוט ומתחילה לאט לאט קאנטר