5 תשובות
אני לא באמת יודעת אבל חשבתי שהקטע של לייזר זה שהשיער לא יצמח שוב אז למה שזה יצמח ב"למטה", כמו שכתבת בשאלה הראשונה?
1. זה לא אמור לגדול כמו גילוח
2. איך שנוח לך ;)
תגלחי באמבטיה עם סבון טוב, מרכך.
לאט ובעדינות(יש כאלה שנוח להן בישיבה, לי אישית נוח בעמידה עם רגל אחת שהיא מורמת כזה על משהו גבוה)
3. תבקשי מאמא/חברה טובה/הקוסמטיקאית עצמה שתעזור לך, זה הכי טוב ובטוח
4. כן
2. איך שנוח לך ;)
תגלחי באמבטיה עם סבון טוב, מרכך.
לאט ובעדינות(יש כאלה שנוח להן בישיבה, לי אישית נוח בעמידה עם רגל אחת שהיא מורמת כזה על משהו גבוה)
3. תבקשי מאמא/חברה טובה/הקוסמטיקאית עצמה שתעזור לך, זה הכי טוב ובטוח
4. כן
אנונימית
שואל השאלה:
מי שכתבה שהקטע בלייזר זה שהשיער לא צומח, את צודקת אבל בפעם הראשונה השיער חייב לצמוח בחזרה ולנשור כדי שבעצם לא יהיה שיער :)
מי שכתבה שהקטע בלייזר זה שהשיער לא צומח, את צודקת אבל בפעם הראשונה השיער חייב לצמוח בחזרה ולנשור כדי שבעצם לא יהיה שיער :)
שואל השאלה:
אנונימית תודה רבה!!!
אנונימית תודה רבה!!!
בכיף שמחה שעזרתי:)
אנונימית
באותו הנושא: