15 תשובות
אין שום דבר שמצדיק לא להתחסן ולסכן את שאר האוכלוסיה.
אנונימית
שזה נראה שהם יותר שונאים את עצמם ומחפשים צומי לדעתי. מכיר מלא לא מתחסנים שאף אחד לא אומר להם כלום והם לא עושים סיפור מהעניין כמוך כאילו זאת איזה מין אידאולוגיה חדשה
החיסונים מסוכנים.
והשנאת חינם הזו נורא לא מוצדקת, צריך לכבד אנשים עם דעות שונות ואם אנשים התחסנו למה הם מפחדים מהלא מחוסנים? זה הגוף שלנו והם צריכים לתת לנו לעשות מה שאנחנו רוצים ואנחנו נבחר אם להכניס אליו את החיסון הזה או לא (כמובן שלא)
החיסונים יחסית טובים.
לדעתי עדיף לעשות אותם בשביל לא לסכן את שאר האנשים.
שנאת חינם, אין.
פשוט יש דעות שונות בנושא וצריך לקבל את הדעות של כולם.
לדעתי כדאי לעשות חיסון. אם לא יעשו, זה יסכן כל-כך הרבה אנשים
והקורונה תמשיך להתפשט.
לגיטימי
הם עלולים לרצוח אנשים וחוץ מזה רוב הרופאים ממליצים על החיסון ורבנים גדולים ממליצים לקחת את החיסון


דברי הגאונים:
שר התורה רבי חיים קנייבסקי שליטא: "צריך לעשות את החיסון לא לפחד"

נשיא מועצת גדולי התורה רבי גרשון אדלשטיין שליטא "לצאת ולהתחסן מהר ככל האפשר"

נשיא מועצת חכמי התורה רבי שלום כהן שליטא "הקדוש ברוך הוא רוצה שנתחסן בחיסון ואנחנו עובדים אותו כאשר אנחנו מקבלים את החיסון זהו קיום רצון השם וודאי שצריך לקבל אותו"

הראשון לציון הרב יצחק יוסף שליטא "על פי ההלכה חובה ללכת להתחסן-לא להתחשב בכל הפשקווילים השטויות האלו שממציאים, על פי ההלכה חובה על כל אחד ואחד להתחסן"

מרן ראש הישיבה רבי מאיר מזוז שליטא "רופאים גדולים ותלמידי חכמים גדולים מעידים שהחיסון הזה נגד הקורונה הוא חיסון בריא ואין המחלה חוזרת, לכן מי שיש לו ספק שילך להתחסן, כל הדיבורים והשמועות הכזב הם דמיונות"

הראשון לציון ורבה של ירושלים הגאון רבי שלמה עמאר שליטא "באמת צריך לעשות את החיסון" (קיצור דבריו)

האדמור מבאיאן שליטא "כל מי שהרופא שלו ממליץ נכון שיתחסן ואני מברך שיהיה לברכה"

הגאון רבי יצחק זילברשטיין שליטא "יש לחיסון רשות ותוקף של בית דין יש לקחת את התרופה"

ראש ישיבת חברון הרב דוד כהן שליטא "ובוודאי שחיסון זה הוא ברכה משמיים"

ראש הישיבה רבי אשר דויטש והפוסק הגאון רבי עזריאל אוירבך שליטא " דעת רופאים ויודעי דבר שנראה עתה שאין בזה חשש"

הגהצ רבי יצחק ברדא שליטא "אדרבא, יש בו (בחיסון) מצווה לעצור למנוע את ההדבקה"

הגאון רבי סיני הילברשטאם שליטא "יש לכל אחד להשתדל לקחת את החיסון"
שואל השאלה:
ליגיטימי מה? לשנוא אנשים עם דעות אחרות? שחקרו את העניין הזה ויש להם הוכחות ביד נגד החיסון? בניגוד לרבנים הגדולים שהבאת שלא עשו על זה מקחר מעמיק, ולא למדו טענות בעד ונגד, אלא הורו את מה שהורו רק על פי מה שהנכדים שלהם אמרו להם (וגם הרופאים שהם הביאו להם אותם, ולא הביאו להם רופאים עם דעות אחרות).
לשנוא אנשים שעלולים להרוג אותם
שואל השאלה:
"להרוג" - על פי דעתך, לא לפי דעתם.

אפילו עוברי עיברה אתה מדגיש שאתה לא שונא אותם, אלא רק את המעשים האסורים שלהם. אז האנשים שלא מתחסנים (שאינם מתחסנים, כי לדעתם החיסון הזה הוא רע, אז הם רוצים לשמור את עצמם ממנו) - הם יותר גרוע מאלה שמותר לשנוא אותם בעצמם?

ומה עם "קשה המחטיאו יותר מן הורגו" (רש"י על דברים כג, ט)? מצריים שבאמת הרגו את ישראל - לא נתעבו לגמרי, אאל דור שלשישי יבואו בקהל ה', וגם אדום שיצא לקראת ישרראל בחרב. אבל עמונים ומואבים שהחטיאו את עם ישראל - נתעבו לעולם. כי מי שהוורג (אבל הורג באמת, לא שהוא לא מתחסן בחיסון שעלול להזיק לו) - הורג רק בעולם הזה, ומי שמחטיא - הורג גם בעולם הזה, וגם בעולם הבא.
על רצח אי אפשר לכפר על השאר כן.
ותדקדק יותר
מחטיא-מי שמחטיא אותו ואם אחרים שעושים עבירות לא מחטיאים מישהו אז אין בעיה (ביחס למחטיאו לאין בעיה בכללי)
שואל השאלה:
אז למה התורה אמרה את מה שהיא אמרה? וכן חז"ל.
ושוב
הם החטיאו ועל מה שאנחנו מדבר זה כשהם לא מחטיאים
שואל השאלה:
^ הם לא נונתים דוגמא שלילית, ולא אומרים שזה נורמלי כל התאוות של הלהט"ב?
לא אמרתי שלא
אבל אותם אנשים גם רוצים לראות את זה
חושבת שהממשלה שלנו יוצרת פילוג מכוון בשביל האינטרסים האישיים שלה. (שלא לדבר על זה שהם בעצמם התחילו את כל הסיפור)
אם זה הדרך שלהם- להפיץ שנאת חינם בזמן שכל אחד פה מנסה להבין את הדרך הנכונה שלו לשרוד את הקורונה ומה שעובר עליו, אז באמת שיבושם להם. בסופו של דבר זה יתפוצץ להם בפנים כשהאזרחים יקלטו שעובדים עליהם :)