8 תשובות
אז הוא כמעט 2 מטר...אוי הקנאה:(
כןכן יעבוד ביניכם
כןכן יעבוד ביניכם
כן ברור
למה לא
למה שלא יעבוד
לדעתי האישית לא
אבל יש משהו שלמדתי בחיים
בחיים לא לסמוך על תגובה של בן אדם אנונימי בסטיפס
אבל יש משהו שלמדתי בחיים
בחיים לא לסמוך על תגובה של בן אדם אנונימי בסטיפס
ברור. גובה לא קובע את הצלחת מערכת היחסים.
לדעתי זה קצת מוגזם.. אבל מה זה משנה
באותו הנושא: