4 תשובות
כן
לא. החיים יפים ובסופו של דבר קורים לי דברים טובים שהיקום שולח אליי, ובטוחה שאם באמת רוצים ומאמינים, זה יקרה לכל אחד
לא נראלי
כן
באותו הנושא: