תשובה אחת
רוב מי שנוסע לכמה ימים, נוסע עם מזוודות ושמים בבגאז באוטובוס, או שיש למישהו רשיון ונוסעים באוטו.
אוכל קונים שם יש קפיטריה או שמביאים מהבית אוכל, ויש גם סופרים ליד החופים.
חוף גופרה אחלה מקום, חוף חוקוק, וחוף גיא.
ואם באים עם אוטו החנייה בתשלום והיא קצת יקרה.
והטענה יש עמדות טעינה בעמודים של האורות, יש מלא אנשים אז לשים לב שלא גונבים וכאלה.
והכי טוב זה להביא מטען נייד