34 תשובות
טוב
חחח גם לי יש רק זמרים יש משהו בדבריך
יש גם זמרות ששרות טוב
שואל השאלה:
כן טוב אני מניח שזה עניין של טעם סתם משהו ששמתי לב אליו אני אוהב הרבה יותר את הקול של גברים
כן טוב אני מניח שזה עניין של טעם סתם משהו ששמתי לב אליו אני אוהב הרבה יותר את הקול של גברים
אנונימי
גם אני האמת יותר אוהבת זמרים מזמרות.
לא, איכס שוביניסט. רק אהבת חינם !!
אנונימי
למעשה זה לגמרי עניין של טעם
אני למשל אוהבת יותר זמרות מאשר זמרים
אני למשל אוהבת יותר זמרות מאשר זמרים
^^simp alert
מה קשור שוביניזם אומרץ בתור בת כאילו הוא כולה אמר שהוא אוהב יותר את הקול של הגבר ששר
יש לי שירים גם של זמרים וגם של זמרות, זה הכל עניין של טעם
זה טיפשי להגיד את זה למרות שאני מסכים לגמרי שגם לגבר יכול להיות כישרון שתי המינים שווים יכול להיות גבר ששר מהמם וגבר שמזייף רצח כנל לנשים
שואל השאלה:
למה טיפשי? זה טעם אישי...
למה טיפשי? זה טעם אישי...
אנונימי
נכון אבל מי אמר שאישה לא שרה יפה? זה טעם אישי שלך
ממש לא
שואל השאלה:
נו כן בדיוק, אני אמרתי שאישה פחות יפה לפי דעתי, כי זה הטעם שלי
נו כן בדיוק, אני אמרתי שאישה פחות יפה לפי דעתי, כי זה הטעם שלי
אנונימי
זה תלוי בקול אני לא שופטת אנשים ששרים לפי המין שלהם זה הכל תלוי בקול. אבל אני אוהבת גם וגם אף פעם לא הייתה לי העדפה
לדעתי דבי הארי שרה יותר טוב מכל אמן אחר שאני מכירה
אז לא מסכימה
גם אני חשבתי כמוך בהתחלה
אבל זה תלוי בהרבה דברים, כמו טעם אישי, סגנון מוזיקה
מס אמנים שאליהם נחשפת וכו
אז לא מסכימה
גם אני חשבתי כמוך בהתחלה
אבל זה תלוי בהרבה דברים, כמו טעם אישי, סגנון מוזיקה
מס אמנים שאליהם נחשפת וכו
לא יודעת אם הם שרים יותר טוב אבל גם אצלי נדיר מאוד למצוא זמרות הרוב זמרים או להקות אני פשוט יותר מתחברת לזה
האמת שגם אצלי 99% הם זמרים. אבל אני כן שומעת זמרות, פשוט בתדירות נמוכה הרבה יותר.
לא ממש אצלי הרוב זה זמרות חוץ מאד שירן ועוד כמה חחח
מה אתה שומע?
גם הפלייליסט שלי ככה
לא יודעת משתדלת לא להכליל
לא יודעת משתדלת לא להכליל
שואל השאלה:
ראפ בעיקר היפ הופ גם די הרבה פופ קצת וג'אז
ראפ בעיקר היפ הופ גם די הרבה פופ קצת וג'אז
אנונימי
זמרות הרבה יותר טובות יש להן את הקול הגבוה שלגברים אין
אבל גם אצלי הפליילסט הרוב גברים
אבל גם אצלי הפליילסט הרוב גברים
יש לי פלייליסט של יותר מ1600 שירים ותאמין לי אני מבין כבר בזה.
יש לי יותר בנים שאני שומע כי די קשה לי למצוא להקות רוק עם בנות, בראפ אני שומע יותר ניו סקול ורוב הראפריות הטובות הן מהאולד סקול(פחות מתחבר למה שיש עכשיו) אבל אני עדיין שומע לורן היל והיא פשוט מדהימה.
כן אני שומע ואוהב יותר זמרים אבל להרבה זמרות אין קול כמו של זמרים.
רוב הזמרים שאני שומע לא יכולים להגיע לרמה הווקאלית של הרבה זמרות כגון איימי ווינהאוס, אדל, ארית'ה פרנקלין, ביונסה ואפילו אריאנה גרנדה.
ובכלל עכשיו במיינטרים יש כמה זמרות מצוינות(לעומת כל שאר הדברים במיינסטרים) כגון אריאנה גרנדה, בילי אייליש, אוליביה רודריגו, ביונסה, ריהאנה, נוגה ארז, kali uchis ו sza.
אז כרגע זמרות לגמרי שולטות במיינטרים וכדאי לך מאוד לשמוע אותן
יש לי יותר בנים שאני שומע כי די קשה לי למצוא להקות רוק עם בנות, בראפ אני שומע יותר ניו סקול ורוב הראפריות הטובות הן מהאולד סקול(פחות מתחבר למה שיש עכשיו) אבל אני עדיין שומע לורן היל והיא פשוט מדהימה.
כן אני שומע ואוהב יותר זמרים אבל להרבה זמרות אין קול כמו של זמרים.
רוב הזמרים שאני שומע לא יכולים להגיע לרמה הווקאלית של הרבה זמרות כגון איימי ווינהאוס, אדל, ארית'ה פרנקלין, ביונסה ואפילו אריאנה גרנדה.
ובכלל עכשיו במיינטרים יש כמה זמרות מצוינות(לעומת כל שאר הדברים במיינסטרים) כגון אריאנה גרנדה, בילי אייליש, אוליביה רודריגו, ביונסה, ריהאנה, נוגה ארז, kali uchis ו sza.
אז כרגע זמרות לגמרי שולטות במיינטרים וכדאי לך מאוד לשמוע אותן
שואל השאלה:
רציני? בילי אייליש? היא שרה נוראי לא?
רציני? בילי אייליש? היא שרה נוראי לא?
אנונימי
לדעתי 500 שירים זה ממש קצת
ובילי אייליש לא שרה נוראי אבל היא קצת משעממת לדעתי
ובילי אייליש לא שרה נוראי אבל היא קצת משעממת לדעתי
lammmm קול גבוהה זה לא בהכרח טוב
ראפ?
מיי
מיי
שואל השאלה:
בעיקר tyler the creator denzell curry kid cudi joyner lucas j.i.d בסגנון כזה אבל גם הרבה גויס וארלד אוזי פולו גי וכל החבר'ה האלה
בעיקר tyler the creator denzell curry kid cudi joyner lucas j.i.d בסגנון כזה אבל גם הרבה גויס וארלד אוזי פולו גי וכל החבר'ה האלה
אנונימי
מה? איך הגעת לשרה נוראי?
היא לא וויטני יוסטון אבל היא כן שרה יפה
בסופו של דבר זה עניין של טעם, אבל נוראי לדעתי זה מאוד קיצוני להגיד עליה.
מה גם, אגב, לא חסר אמנים גדולים שהקול שלהם לא משו, למשל, ג'ון לנון ובוב דילן. עם כל האהבה אליהם לדעתי בילי אייליש שרה יותר יפה משניהם יחד (ושוב, היא שרה יפה ולא יותר)
ואם כבר עכשיו שאני חושבת על זה, לרוב זה יהיה זמרים גברים. משום מה נשים חייבות לשיר יפה.
היא לא וויטני יוסטון אבל היא כן שרה יפה
בסופו של דבר זה עניין של טעם, אבל נוראי לדעתי זה מאוד קיצוני להגיד עליה.
מה גם, אגב, לא חסר אמנים גדולים שהקול שלהם לא משו, למשל, ג'ון לנון ובוב דילן. עם כל האהבה אליהם לדעתי בילי אייליש שרה יותר יפה משניהם יחד (ושוב, היא שרה יפה ולא יותר)
ואם כבר עכשיו שאני חושבת על זה, לרוב זה יהיה זמרים גברים. משום מה נשים חייבות לשיר יפה.
אני חושבת שבממוצע זמרות שרות יותר יפה מזמרים אבל מי ששרים הכי יפה זה זמרים (למרות שאני לא שומעת אף שירים של זמרים חחח)
שואל השאלה:
למה קצת זה די הרבה גם הוא מהשנה הוא יחסית חדש
למה קצת זה די הרבה גם הוא מהשנה הוא יחסית חדש
אנונימי
באותו הנושא: