11 תשובות
מזעזע
נחמד, לא יותר
טוב, הייתי אומרת 7/10
אני אהבתי ממש חמוד
אנונימית
נחמד
ממש אחלה 8/10
לדעתי מהמם
היה סבבה
מזעזע, דמויות לא טובות והדמות הראשית בוכה כל הזמן שהחיים שלה היו יכולים להיות מושלמים אם לא הגובה שלה והיא מתנהגת כמו כלבה בכללי.
אנונימי