5 תשובות
כנראה, אבל ישלחו הודעה מסודרת להורים לקראת היום הראשון
מה שהממשלה תחליט
לומדים רגיל אשכרה הפסיקו את השידורים רק בשביל נאום של רה''מ והיה מביך
לא פשוט הממשלה עדיין לא החליטה
בינתיים.
כן, בינתיים .
אני גם לא אתפלא אם יודיעו הודעה רשמית יומיים לפני
זה עדיין בתהליך, בנט עושה את כל המאמצים בשביל שיהיה לנו איזשהי שגרה ולא נחזור לתקופה של המתווה בזום.
אני מאוד מקווה שלפחות בימים הראשונים נתחיל בבית הספר, ומה שיהיה אחר כך...לא כל כך משנה לי, כי אני אישית מגלה עניין בשיעורים ופעילה בשיעורים גם בזום וגם בבית הספר ומבינה את החומר אותו הדבר.
ונקווה לטובה...
אם כל התלמידים (מעל גיל 12) יתחסנו בישראל, זה ייצא לטובת כולם ואז נגיע למצב שהחשיבה על לחזור בזום בכלל לא תהיה עוד.
כן, בינתיים .
אני גם לא אתפלא אם יודיעו הודעה רשמית יומיים לפני
זה עדיין בתהליך, בנט עושה את כל המאמצים בשביל שיהיה לנו איזשהי שגרה ולא נחזור לתקופה של המתווה בזום.
אני מאוד מקווה שלפחות בימים הראשונים נתחיל בבית הספר, ומה שיהיה אחר כך...לא כל כך משנה לי, כי אני אישית מגלה עניין בשיעורים ופעילה בשיעורים גם בזום וגם בבית הספר ומבינה את החומר אותו הדבר.
ונקווה לטובה...
אם כל התלמידים (מעל גיל 12) יתחסנו בישראל, זה ייצא לטובת כולם ואז נגיע למצב שהחשיבה על לחזור בזום בכלל לא תהיה עוד.
באותו הנושא: