4 תשובות
וואי כן בסופי שבוע מפוצץ שם ברמות אין מקום לנשום. במיוחד בימי שישי כל הארץ שם
חמישישי תמיד מפוצץ
כן, עדיף ללכת בימי שני
כן כל שישי
אנונימי