4 תשובות
וואי כן בסופי שבוע מפוצץ שם ברמות אין מקום לנשום. במיוחד בימי שישי כל הארץ שם
חמישישי תמיד מפוצץ
כן, עדיף ללכת בימי שני
כן כל שישי
אנונימי
באותו הנושא: