105 תשובות
לא זה לא נכון
חחח איזה הכללה
אפשר לקחת את המחמאה גם לעצמי?
ובעזרת ה' תזכה;)
אמאלה איך שמדלגים עלי בפלוסים והמינוסים אני בוכה
ובעזרת ה' תזכה;)
אמאלה איך שמדלגים עלי בפלוסים והמינוסים אני בוכה
חחח התשובה בשאלה.
הן צנועות כי הן דתיות.
הן יותר שמורות ועדינות
הן צנועות כי הן דתיות.
הן יותר שמורות ועדינות
אנונימית
הכללה מיותרת
לא מסכימה שהן הכי
אבל מאחלת לך למצוא מישהי כזו
אבל מאחלת לך למצוא מישהי כזו
הכללה רצינית
בדרך כלל מחנכים אותן לדאוג לאחר מגיל קטן ממש, ומלמדים אותם מלאא על אהבת האחר, וכולם ים ישראל אחים...
אנונימית
הכללה ממש מיותרת אם היית מכיר את כל הדתיות בעולם ואת כל לא דתיות בעולם הייתי מאמינה לך
זה כל כך לא נכון. יש בנות דתיות מדהימות, נחמדות, איכותיות, ובנות דתיות מגעילות, אגואיסטיות, ועם חרא של אופי. אז באמת שזו הכללה.
חה חה חה
אנשים נורא מצחיקים פה
אתם כנראה לא מכיר בנות דתיות *באמת*
אני לא נחמדה בכלל חחח
מה זאת ההכללה הזאת?!
זה כמו שאני אגיד שכל האנשים נחמדים על סמך איש אחד שראיתי.
אז היי אני באה לנפץ לך את האשליה.
לא כל הבנות הדתיות צנועות ונחמדות.
אנשים נורא מצחיקים פה
אתם כנראה לא מכיר בנות דתיות *באמת*
אני לא נחמדה בכלל חחח
מה זאת ההכללה הזאת?!
זה כמו שאני אגיד שכל האנשים נחמדים על סמך איש אחד שראיתי.
אז היי אני באה לנפץ לך את האשליה.
לא כל הבנות הדתיות צנועות ונחמדות.
בעזרת ה' מהפה שלך לאלוקים! שתיזכה לאישה שהיא יראת שמיים! אין יותר טוב מיזה!! הבנות הדתיות הן באמת צנועות ביישניות עדינות נשיות טובות לב וחכמות מאוד! מאחלת לך שתהיה עם כזאת, למה לא ;)
הכללה מטורפת
אני מכירה הרבה בנות דתיות שהן הכי מגעילות ורעות בעולם
ואני מכירה כמה נסיכות עם לב זהב
לא כולן ככה ולא כולן ככה
בן אדם נולד עם טוב לב גבוה או נמוך
הדת שלו והאמונה שלו לא משנה את זה
אני מכירה הרבה בנות דתיות שהן הכי מגעילות ורעות בעולם
ואני מכירה כמה נסיכות עם לב זהב
לא כולן ככה ולא כולן ככה
בן אדם נולד עם טוב לב גבוה או נמוך
הדת שלו והאמונה שלו לא משנה את זה
לא מסכימה איתך אבל זה הטעם שלך אז מקווה שתמצא מישהי כזאת(:
אנונימית
אממ תודה
אממ
שלום, אני דתיה. מצטערת לאכזב אני לא עולה על הציפיות שלך.
אני לא נחמדה במיוחד, ואני מכירה הרבה בנות דתיות שהן לא כמו שתיארת.
הכללה באמת מיותרת.
שלום, אני דתיה. מצטערת לאכזב אני לא עולה על הציפיות שלך.
אני לא נחמדה במיוחד, ואני מכירה הרבה בנות דתיות שהן לא כמו שתיארת.
הכללה באמת מיותרת.
גם אני כמוך רוצה משהי דתייה הן הנשים הכי מושלמות שיש עדיף אותן מאשר אחת שמתלבשת לא צנוע וחשפני ומעשנת ושותה והולכת למועדונים וכל זה
הכללה מפגרת
אני מבית דתי גרה בשכונה חצי דתית חצי חילונית ומהגן אני בבתי ספר דתיים זה לא נכון אני יכולה להגיד לך שהילדים בשכונה החילונים היו חמודים כייפים והכי נדירים שהכרתי והילדים שלא היו דתיים בבית ספר היו הבני אדם הכי מושלמים שהכרתי הדתיות גם היו חצי כאלה וחצי כאלה למשל הגננת שהייתה לי אויש אני מאוהבת בה חיים יפה שלי היא ויש עוד כמה
אל תכליל
אני מבית דתי גרה בשכונה חצי דתית חצי חילונית ומהגן אני בבתי ספר דתיים זה לא נכון אני יכולה להגיד לך שהילדים בשכונה החילונים היו חמודים כייפים והכי נדירים שהכרתי והילדים שלא היו דתיים בבית ספר היו הבני אדם הכי מושלמים שהכרתי הדתיות גם היו חצי כאלה וחצי כאלה למשל הגננת שהייתה לי אויש אני מאוהבת בה חיים יפה שלי היא ויש עוד כמה
אל תכליל
זו ממש הכללה
אני בטוחה שיש המון דתיות שהן מקסימות וצנועות ונחמדות
אבל *הכי* שיש.. לא מסכימה
יש המון נשים נחמדות וצנועות שאני מכירה והן לא מהמגזר הדתי
די לא בסדר האמירה שלך כאן
אבל מקווה שתמצא לך אישה שכזו
אני בטוחה שיש המון דתיות שהן מקסימות וצנועות ונחמדות
אבל *הכי* שיש.. לא מסכימה
יש המון נשים נחמדות וצנועות שאני מכירה והן לא מהמגזר הדתי
די לא בסדר האמירה שלך כאן
אבל מקווה שתמצא לך אישה שכזו
למה אתם עושים מינוסים לאנשים שאומרים שזה לא נכון ושיש דתיות מגעילות
זה נכון.
זה לא דעה זה עובדה...
זה נכון.
זה לא דעה זה עובדה...
בכיתה ב' הייתי בצהרון עם ילדים חילוניים ודתיים והבנות הדתיות לא היו כאלו נחמדות
ממש לא
כאילו זה הכללה וזה ממש לא ואני אומר את זה בתור דתי
אני מניחה שדיברת בגג עם שתי בנות כל חייך אם זה מה שאתה אומר
מאיפה אתה יודע בכלל ולמה אתה מכליל?
מאיפה אתה יודע בכלל ולמה אתה מכליל?
אממ אני דתייה וכל החברות והכיתה שלי דתיות
ואתה צריך לראות כמה בנות מהכיתה שלי מניפולטיביות מגעילות הומופוביות ממש וגזעניות שבטוחות שהכל מגיע להן.
ובסדר, ברור שיש בנות דתיות ממש מתוקות ומקסימות אבל ממש לא כולן כאלה.
ואתה צריך לראות כמה בנות מהכיתה שלי מניפולטיביות מגעילות הומופוביות ממש וגזעניות שבטוחות שהכל מגיע להן.
ובסדר, ברור שיש בנות דתיות ממש מתוקות ומקסימות אבל ממש לא כולן כאלה.
אנונימית
ממ אם אתה מתכוון למסורתיות ודתיות יש בזה משהו אבל לא כולן כן?
פשוט בנות כאלה יש להן בדרך כלל יותר ערכים , הן פחות במסיבות, מועדונים וכו'
אבל שוב, לא כולן ככה
גם כנראה הלבוש מושך אותך כי כאילו הן צנועות אז אתה מרגיש נוח ,זה די מובן
זה כמו שגבר בלי חולצה אולי יימשוך אותי אישית אבל לא אצא עם אחת כזה שהולך ככה ברחוב
אבל אל תכליל
לרוב כן צודק בגלל ערכים , אבל שוב, לא כולן:)
פשוט בנות כאלה יש להן בדרך כלל יותר ערכים , הן פחות במסיבות, מועדונים וכו'
אבל שוב, לא כולן ככה
גם כנראה הלבוש מושך אותך כי כאילו הן צנועות אז אתה מרגיש נוח ,זה די מובן
זה כמו שגבר בלי חולצה אולי יימשוך אותי אישית אבל לא אצא עם אחת כזה שהולך ככה ברחוב
אבל אל תכליל
לרוב כן צודק בגלל ערכים , אבל שוב, לא כולן:)
זה קצת הכללה , נכון חלקית
אנונימית
אני פגשתי דתיות לא נחמדות.
חחח איך כולם פה מדברים על ההכללה כאילו הם המציאו את הגלגל.
ולשאלה - בגדול אתה צודק, אלו הערכים שהחברה הדתית מחנכת על פיהם וברור שזה מוטמע יותר באדם שגדל בבית/בחברה כזאת
ולשאלה - בגדול אתה צודק, אלו הערכים שהחברה הדתית מחנכת על פיהם וברור שזה מוטמע יותר באדם שגדל בבית/בחברה כזאת
גם להיות הומופוב וגזען זה ערכים?
דתיים פשוט לא תומכים בלהיות גייז כי זה נוגד את התורה.
ולא כל הדתיים הומופובים וגזעניים מזה ההכללה הזאת
ולא כל הדתיים הומופובים וגזעניים מזה ההכללה הזאת
^^ברור שזה ערכים
לכל אחד יש ערכים שונים יש כאלה שזה הקו האדום של הערכים שלהם
לכל אחד יש ערכים שונים יש כאלה שזה הקו האדום של הערכים שלהם
אני חושבת שאני די נחמדה ואני לא דתייה
אנונימית
לא כל הדתיות נחמדות.. אבל כן יש כאלה דתיות;) מאחלת לך שתימצא מישהי כזאת3>
מה שכתבת בשאלה לא כזה נכון כי אני מכירה דיי הרבה ההפך אבל אני חושבת שזה ככה ממלא סיבות. החינוך של ההורים האמונה לה' והערכים שלהן שהן מפתחות בעיקבות כל הדרך שהן עברו וקיבלו מהבית ומהסביבה שעושה מלא
בתור דתייה לא כולן כאלו, יש כמה שהן עושות את עצמן וזה פשוט עצוב.
גם חילוניות ומסורתיות נחמדות. יש לי חברות מסורתיות וחילוניות והן מתנהגות בצורה הכי נחמדה שיש.
ומעבר לכך לא כל הבנות הדתיות הם צנועות, ביישניות, עדינות וכדו..
גם חילוניות ומסורתיות נחמדות. יש לי חברות מסורתיות וחילוניות והן מתנהגות בצורה הכי נחמדה שיש.
ומעבר לכך לא כל הבנות הדתיות הם צנועות, ביישניות, עדינות וכדו..
כי התורה הופכת את הבן אדם לבן אדם טוב
אנונימי
אזכה*
לא תמיד, הייתי בבית ספר דתי כולם היו גרועות אחת אחת
אני נחמדה
אבל זה בלי קשר לזה שאני דתייה
לשאלה
לדעתי כולן נחמדות בלי קשר לדת...
גם חילוניות נחמדות
או לא יהודיות גם..
זה די חרא להיות נחמד
מנצלים את זה
אני לא רוצה להיות נחמדה יותר :(
אבל זה בלי קשר לזה שאני דתייה
לשאלה
לדעתי כולן נחמדות בלי קשר לדת...
גם חילוניות נחמדות
או לא יהודיות גם..
זה די חרא להיות נחמד
מנצלים את זה
אני לא רוצה להיות נחמדה יותר :(
1. הוחמאתי ^_^
2. זה בגלל שהתורה היא בכדי ללמד איך לחיות בצורה הטובה ביותר, איך להתנהג בדרך ארץ.
"דרך ארץ קדמה לתורה"
3. זאת די הכללה, בגלל שיש גם הרבה חילוניות שמתנהגות בדרך ארץ, וצנועות.
גם אם לא צנועות בלבוש, צנועות בנפש
4. מאחלת לך שתמצא מי שתתאים לך, דתיה או חילונית 3>
2. זה בגלל שהתורה היא בכדי ללמד איך לחיות בצורה הטובה ביותר, איך להתנהג בדרך ארץ.
"דרך ארץ קדמה לתורה"
3. זאת די הכללה, בגלל שיש גם הרבה חילוניות שמתנהגות בדרך ארץ, וצנועות.
גם אם לא צנועות בלבוש, צנועות בנפש
4. מאחלת לך שתמצא מי שתתאים לך, דתיה או חילונית 3>
תקשיב, אני שמחה שאתה רוצה להתחתן עם מישהי דתייה והכל זה מקסים. זה שאתה והאחרים מכלילים ואומרים שהן הכי שמורות וצנועות זה לא נכון תפיסה שגויה
לא רק הן
לצערי בתור דתייה יש בנות שהן ממש לא נחמדות
אנונימית
always here...:) צריך להיות נחמדים אבל גם עם עמוד שדרה ובלי לתת לאנשים אפשרות לנצל אותנו, זה האיזון הנכון בעיניי.
הרבה מהן ממש אבל ממש יפות, אמנם עדיין זהנלא אומר שכולן, לרוב זה בגלל חינוך טוב
אנונימי
אני הבן אדם המעצבן הזה:
אזכה*
אזכה*
יואו איך בהתחלה כל החילוניות קופצות, שחס וחלילה מישהו לא יגיד שדתיות יותר טובות מחילוניות
אממ תודה:)
אני כולה מסורתי אבל זה נכון
אין על הדתיות בעולם
כשיצאתי אתמול מהבית בשכונה ראיתי כמה חילוניות עם מכנס מיני וגוזייה
ואז ראיתי 3 דתיות ממש צנועות ויפייפיות
אני אתחתן רק עם דתייה בדוק
אין על הדתיות בעולם
כשיצאתי אתמול מהבית בשכונה ראיתי כמה חילוניות עם מכנס מיני וגוזייה
ואז ראיתי 3 דתיות ממש צנועות ויפייפיות
אני אתחתן רק עם דתייה בדוק
אנונימי
הלם- אני יודעת שרובכם כאן ילדים וזה אבל מזה היריבות הזאת?? באמת?! קודם כל מי אמר שהוא הכליל? מה, כי הוא לא כתב "לא מכליל"? חח דבר שני דתיות באמת צנועות וחמודות למה להוריד להם? מה ששייך אליהן שייך אליהן מה זאת הקינאה והשינאה הזאת?! זה לא שהוא רשם משהו רע על החילוניות הרי, לחילוניות יש את ההתרונות שלהן ולדיתיות את שלהן למה להוריד ולדרוך על הדתיות רק כי אתן לא כאלה?! או כי הן לא אתן?! ואז חצי מהבנות פה אומרות על עצמן שהן פמיניסטיות העיקר כל היום דורסות כל מי שלא הן, בנותת! אישה לאישה מלכה שמעתן על המשפט הפמיניסטי הזה?! תיישמו אותו אם אתן באאמת כאלה! לא יכול להיות שתשפילו ותירדו עכשיו עם שלם רק כי גבר החמיאי והרים להן. כמה שינאת חינם יא אלוהים! לא התחברתם למה שהוא אמר בסדר גמור יש צורת דיבור גם, באמת שזה לא בסדר. קחו את זה לצומת הלב שלכן בננות! זה מוציאי אותכן לא טוב! ואני הכי לטובתכן! 3>
החינוך.
כי זה הערכים שלהם ומחנכים אותם לזה מגיל כן אבל אני חייבת להגיד שלא כולן כול כך נחמדות אם מכרים אותם באמת
אביטל
מה הקשר?
כל בן אדם שיודע עברית יודע שהוא הכליל למה הבנות הדתיות הוא לא אמר למה רוב למה חלק הוא אמר למה הבנות הדתיות.זה הכללה.
ואני לא מורידה מהן כלום. אני דתייה.
מה הקשר?
כל בן אדם שיודע עברית יודע שהוא הכליל למה הבנות הדתיות הוא לא אמר למה רוב למה חלק הוא אמר למה הבנות הדתיות.זה הכללה.
ואני לא מורידה מהן כלום. אני דתייה.
הכל עניין של חינוך
צניעות, סולידיות, עם המון ערך
דרך ארץ ועדינות
כמובן שמדובר בדתיות אמיתיות
ולא אחרות
והיי תודה זה מאוד מחמיא(:
ותגידו מה שאתם רוצים, בחורה שמתלבשת בצניעות מכבדת את עצמה
ובחורה חשופה לא מכבדת את עצמה ומחפיצה את עצמה ואת הגוף שלה, נקודה.
צניעות, סולידיות, עם המון ערך
דרך ארץ ועדינות
כמובן שמדובר בדתיות אמיתיות
ולא אחרות
והיי תודה זה מאוד מחמיא(:
ותגידו מה שאתם רוצים, בחורה שמתלבשת בצניעות מכבדת את עצמה
ובחורה חשופה לא מכבדת את עצמה ומחפיצה את עצמה ואת הגוף שלה, נקודה.
גם אם הוא הכליל וזה לא נכון להכליל
מה אכפת לכן? למה הפמיניסטיות פה לא יודעות לפרגן גם לדתיות? מה כואב לכן לפרגן?
מה אכפת לכן? למה הפמיניסטיות פה לא יודעות לפרגן גם לדתיות? מה כואב לכן לפרגן?
אנונימי
תראה, אתה עושה הכללה לגמרי. בכל קהילה יש צד כזה ויש צד כזה. אני יכול להגיד מהנסיון שלי שהחברות הדתיות שלי נחמדות מאוד והן מדהימות.
אבל כמו שיש לי חברות שתיות כאלו יש לי חברות לא דתיות כאלו, אתה מבין? יש לי חברה דתייה אחת שהיא לא צנועה והיא אוהבת להפחיד אותי שזה לא נחמד אבל היא נחמדה וטובת לב.
אבל כמו שיש לי חברות שתיות כאלו יש לי חברות לא דתיות כאלו, אתה מבין? יש לי חברה דתייה אחת שהיא לא צנועה והיא אוהבת להפחיד אותי שזה לא נחמד אבל היא נחמדה וטובת לב.
ככה זה^^^
ישנן בנות שקשה להן לפרגן וכואב להן
ישנן בנות שקשה להן לפרגן וכואב להן
t.s אחותי תפסיקו לצפות מכל בנאדם ששואל שאלה להוסיף את המילה "רוב" או "חלק" ואם לא מוסיף אז דופקים עליו אלהום של החיים! אתם מבינות טוב מאוד על מה הוא מדבר ולמי הוא מתכוון וזה דיי ברור מאליו שהוא לא מכליל כי אי אפשר הרי להכליל בדברים כאלה! אתן נתפסות על קטנות, אפילו לא קטנות על מילים פיצפוניות חח דיי זה ממש קטנוני אחותי. לא בקטע רע אני באמת אומרת את זה בקטע טוב, כי חלק מהבנות כאן יוצאות ממש רע וכואב לי לראות את זה מהצד בתור אישה. באמת!
ממש לא נכון אני אומרת את זה ואני דתייה וההפך בנות דתיות זה לא נחמד תמיד יהיה להן משהו להגיד על מה שאני נוהגת לעשות בעניין בדת ו מה שאני לובשת אז זה סתם חרטא
אנונימית
גם לחילוניות וגם לחילונייה שהולכת עם מיני אני אתייחס יפה כי אני משתדל להתייחס לכולם יפה כי ככה אני וזה האופי שלי אבל לדתייה עם בגדים צנועים אני אתייחס כמו שמתייחסים למלכה כי נדיר לראות היום בחורות צנועות בנות של מלך מלכי המלכים
אנונימי
אביטל
אל תתפלאי מזה שאנשים יוצאים עליו.
זה שאת חושבת ככה לא אומר שיש כאלה שלא חושבים ככה.
אל תתפלאי מזה שאנשים יוצאים עליו.
זה שאת חושבת ככה לא אומר שיש כאלה שלא חושבים ככה.
^ סבבה אז זה מוגזם ולא צודק, וזאת כבר לא דעתי אלה עובדה. קצת פרופרציות בחיים לא יזיק לאף אחד.
בנות דתיות שמכבדות את עצמם ומכבדות ומתנהגות על פי התורה(= דרך ארץ) מתנהגות כמו שתיארת.
יש גם חילוניות שמתנהגות כך.. אבל זה נכון שזה נפוץ יותר אצל הדתיים
יש גם חילוניות שמתנהגות כך.. אבל זה נכון שזה נפוץ יותר אצל הדתיים
אנונימית
כןכןןןןןן רובן מה זה חמודות ויפות
מה אתה מכליל
אני בוכה על מה מינוסים תמיד כשמכלילים אחרים אתם הופכים את כל העולם על ההכללה הזאת אבל כאן זה בסדר להכליל?
אני מדברת מנסיון שהכרתי כמה דתיות שהתנהגו פשוט נורא. וגם כאלה ששפטו אותי על מי שאני ודברים כאלה
ברור שיש נחמדות אבל מי אמר שכולם ככה? אני באמת לא מבינה אתכם
אני בוכה על מה מינוסים תמיד כשמכלילים אחרים אתם הופכים את כל העולם על ההכללה הזאת אבל כאן זה בסדר להכליל?
אני מדברת מנסיון שהכרתי כמה דתיות שהתנהגו פשוט נורא. וגם כאלה ששפטו אותי על מי שאני ודברים כאלה
ברור שיש נחמדות אבל מי אמר שכולם ככה? אני באמת לא מבינה אתכם
כי יש להן חינוך ומוסר
ואיזה מצחיקות החילוניות פה שעושות פלוסים למי שאומר שזה לא נכון חחח מקנאות
ואיזה מצחיקות החילוניות פה שעושות פלוסים למי שאומר שזה לא נכון חחח מקנאות
אממ תתחתן עם מי שאתה רוצה אבל מי אתה בדיוק שתכליל בנות ככה? אני אישית מתלבשת צנוע, אבל למה זה הופך אותי ליותר נחמדה וטובה מכל בת אחרת? אם אתה דתי ואתה מעדיף דתיות, תעדיף- אבל להגיד ככה זה פשוט מיותר ומגעיל
כי לבנות דתיות יש בדרך כלל יותר ערכים
אנונימי
^ הוא לא אמר שמי שמתלבשת צנוע אוטומטית חמודה.... הוא אמר שהן חמודות והן צנועות...
והוא לא דיבר על כך שרק הדתיות צנועות וחמודות
והוא לא דיבר על כך שרק הדתיות צנועות וחמודות
וואי איזה שטויות לבוש לא אומר שום דבר עלייך
אני מכירה בחורה שמצטלמת עם ביקיני כל היום ומעלה לאינסטגרם תמונות שהיא עם חוטיני ויש לה אופי מדהים וצניעות באופי
אני מכירה בחורה שמצטלמת עם ביקיני כל היום ומעלה לאינסטגרם תמונות שהיא עם חוטיני ויש לה אופי מדהים וצניעות באופי
אנונימית
אנחנו מוחמאות:)
אבל זאת הכללה שלא נכונה תמיד..
אבל זאת הכללה שלא נכונה תמיד..
אני מתה מהדתיות פה שגאות בעצמן וחושבות שבאמת מקנאות בהן בגלל שאמרו שמה שהוא אמר זה מכליל, מה שהוא אמר ממש מטומטם לדעתי, לא מורידה מכל הדתיות, כמובן שאתן צנעות ונחמדות פשוט זה לא בסדר שאתן בצד שלו ושאתן מסכימות איתו.
נ.ב זה רק לדתיות שהסכימו עם השאלה
נ.ב זה רק לדתיות שהסכימו עם השאלה
אנונימית
אנונימית לא שמתי לב שרשמת לי, לא התכוונתי להיתעלם אחותי סורי..
הוא הוא לא מוריד לחילוניות, הוא פשוט מעלה לדתיות וזאת בסדר, זכותו לרצות להיתחתן עם אחת כזאת. אני לא דתיה ואני בעד שיתחתן עם מי שעושה לו טוב ולמי שהוא נמשך, אתן קוטלות אותו על זה שהרים לדתיות ולא לכן חח זה מצחיק אפילו להגיד את זה. שוב הוא לא החליט שכולן כי המילה כולן בכלל לא נאמרה. אם הוא נמשך לצנועות מי אנחנו שנכעס עליו על זה? זאת זכותו המלאה, בסופו של יום מישהו הרי אמור להימשך לדתיות אז הוא אחד מהם מה כל כךרע בזה?! סתם אתן נפגעות מכלום, מזה שהרימו לאישה אחרת ולא לכן.
הוא הוא לא מוריד לחילוניות, הוא פשוט מעלה לדתיות וזאת בסדר, זכותו לרצות להיתחתן עם אחת כזאת. אני לא דתיה ואני בעד שיתחתן עם מי שעושה לו טוב ולמי שהוא נמשך, אתן קוטלות אותו על זה שהרים לדתיות ולא לכן חח זה מצחיק אפילו להגיד את זה. שוב הוא לא החליט שכולן כי המילה כולן בכלל לא נאמרה. אם הוא נמשך לצנועות מי אנחנו שנכעס עליו על זה? זאת זכותו המלאה, בסופו של יום מישהו הרי אמור להימשך לדתיות אז הוא אחד מהם מה כל כךרע בזה?! סתם אתן נפגעות מכלום, מזה שהרימו לאישה אחרת ולא לכן.
אביטל
למה הבנות הדתיות הן הכי נחמדות וטובות....
הוא כן מוריד לחילוניות.
למה הבנות הדתיות הן הכי נחמדות וטובות....
הוא כן מוריד לחילוניות.
כולם נחמדות וטובות אבל בכללי לדעתי זה כי הם גודלות בבית בלי יותר מדי מסכים, ויש להם תחומי דעת, והם גדלות בכיתה בלי בנים שזה פחות שפה לא צנועה מכות וכל זה..
כן בעיקרוןן:)
כן בעיקרוןן:)
t.s כי אליהן הוא נמשך ואותן הוא אוהב וכזאת הוא רוצה חח מה הבעיה בזה?! זה לא אמור לבואו על חשבון החילוניות! אם אני נמשכת ללבן זה אומר שאני מורידה ממי שאינו לבן? לא! אני פשוט נמשכת לאחד וזה לא אומר שהשני צריך להעלב ולהיפגע.
יש הרבה בנות טובות שהן לא דתיות. אבל בעיקרון באמת לחלק מהדתיות יש ערך לדברים כי גדלים בבית עם הרבה ילדים.
אנונימית
צודקת
חברה שלי לשעבר (תודה לאל) התחילה להגיד איך להתלבש ופאקינג אמרה לי שהיא תתן לי חצאיות כי היא חושבת שכל החצאיות שלי קצרות מידי
וכל מישהי שעברה ברחוב היא אמרה שהיא מתלבשת מזעזע אז צנועות ונחמדות ממש לא
צודקת
חברה שלי לשעבר (תודה לאל) התחילה להגיד איך להתלבש ופאקינג אמרה לי שהיא תתן לי חצאיות כי היא חושבת שכל החצאיות שלי קצרות מידי
וכל מישהי שעברה ברחוב היא אמרה שהיא מתלבשת מזעזע אז צנועות ונחמדות ממש לא
זה ממש לא תמיד נכון
תלוי בבן אדם והמידות שלו
תלוי בבן אדם והמידות שלו
כדתי, אני רוצה להגיד שלא תמיד, יש גם דתיות ממש רעות, הדת היא רק דחיפה ללהיות אדם טוב יותר, היא לא הופכת בן אדם לטוב
אנונימי
יש גם דתיות צבועות אל תכליל חיים שלי,אומנם לכל אחד יש לב ונשמה אבל הסביבה וצורת החשיבה שונה אצל כל אחד מה שגורם ללב להשתנות
לא כולן, יש בנות נחמדות מכל הסוגים
איך כל החילניות קפצו בתגובות
כי חינכו אותן ככה
כי חינכו אותן ככה
אנונימית
כולם טובות מה הקשר דתייה יש ויש..
לא הבנתי מה כולם משחקים אותה פה, מבחינת רוב הבנות הדתיות יהוו פחות רכלניות וכאלה ... אם הו באמת דתיות ,ואהבת חינם וכאלה באים להרבה מהן הטבעי ,נכון שיש והרבה גם חילוניות כאלה אבל אצל הדתיות זה יותר נפוץ... ואומר את שה כי אני מכיר את שיי הסוגים , אצל הרבה מהדתיות שהן באמת רציניות.: שמעתי אותן רק מחמיאות לחברות שלכן וכאלה,וכמובן שבכל אדם יש פגם ,אבל אצל הרבה הו בקטע. זה זה פחות
אנונימי
מסכים איתך חלקית,וזה גם מובן למה זה ככה, אבל אין טעם להגיד את זה במקום שבו יש הרבה חילוניות כי גם אם זה נכון סתם יצאו עליך ולא ילכו על ההיגיון
הכללה ממש רצינית
קודם כל מאחלת לך למצוא מישהי כזו,ואני רק רוצה לומר לך שגם אלה שמתלבשות חשוף הן נחמודות ושמורות ..
קודם כל מאחלת לך למצוא מישהי כזו,ואני רק רוצה לומר לך שגם אלה שמתלבשות חשוף הן נחמודות ושמורות ..
אנונימי ^ לא מסכימה איתך בכלל !!
אין דבר כזה רוב הדתיות לא מרכלות לא זה ולא זה..
כל אדם מרכל ועושה עיין מבלי לשים לב
אז זה ממש לא נכון שרוב הדתיות לא מרכלות והחילוניות כן ..
אין דבר כזה רוב הדתיות לא מרכלות לא זה ולא זה..
כל אדם מרכל ועושה עיין מבלי לשים לב
אז זה ממש לא נכון שרוב הדתיות לא מרכלות והחילוניות כן ..
הכל עניין של חינוך...
לדעתי האישית זה תלוי בבנאדם.
אני מעדיפה אישית אנשים עם ראש פתוח ועם אופי טוב, יש כאלו גם חילוניות וגם דתיות - וברור שלא 100% מאף אחד מהן.
חוץ מזה, אחד הדברים הכי שטחיים ששמעתי זה שאנשים "נחמדים יותר" כי הם דתיים.
תן לי לנפץ לך את זה בתור מישהי שחצי מהמשפחה שלה דתייה - זה לא נכון בשיט.
עובדה שאם היינו מדברים על חרדים או מוסלמים זה היה סיפור אחר לגמרי, הדת לא הופכת אף אחד למה שהוא.
אם מישהו רוצה להשתנות ולהיות טוב יותר, בשביל זה קיים כוח רצון ומוטיבציה.
וזה שמישהו לבוש בצורה מסוימת לא אומר כלום על האופי שלו, אם כבר יכולת לרדת עוד ברמת האיי קיו אז זה באמירה הזאת ללא ספק.
העיקר בנים יכולים להסתובב בלי חולצה ועם מכנסון קצרצר כי "חם להם", ואז זה לא אומר כלום על האופי שלהם, נכון?
אני מעדיפה אישית אנשים עם ראש פתוח ועם אופי טוב, יש כאלו גם חילוניות וגם דתיות - וברור שלא 100% מאף אחד מהן.
חוץ מזה, אחד הדברים הכי שטחיים ששמעתי זה שאנשים "נחמדים יותר" כי הם דתיים.
תן לי לנפץ לך את זה בתור מישהי שחצי מהמשפחה שלה דתייה - זה לא נכון בשיט.
עובדה שאם היינו מדברים על חרדים או מוסלמים זה היה סיפור אחר לגמרי, הדת לא הופכת אף אחד למה שהוא.
אם מישהו רוצה להשתנות ולהיות טוב יותר, בשביל זה קיים כוח רצון ומוטיבציה.
וזה שמישהו לבוש בצורה מסוימת לא אומר כלום על האופי שלו, אם כבר יכולת לרדת עוד ברמת האיי קיו אז זה באמירה הזאת ללא ספק.
העיקר בנים יכולים להסתובב בלי חולצה ועם מכנסון קצרצר כי "חם להם", ואז זה לא אומר כלום על האופי שלהם, נכון?
אנונימית
אה? את מחפשת להיכנס עכשיו לוויכוח של הבנים הולכים עירומים ואנחנו לא? אז תלכי גם את..וכן רוב הבנות הדתיות אלה שבאמת חזקות ומאמינות באהבת חינם והכל ,יהיו כאלה שתמיד יחפשו לראות את הטוב באדם,ויותר ערכיות, אבל אם קשה לך לקבל את זה אז אין מה לעשות
אנונימי
מעניין מי מאחורי השאלה הזו...
בכל מקרה זו הכללה ולא תקף לכולן
בכל מקרה זו הכללה ולא תקף לכולן
זה לא נכון, לא מורידה לדתיות חלילה אבל זה הכללה, יש המון חילוניות שבהשוואה לדתיות מסוימות הן הרבה יותר נחמדות וטובות.
תעשה את הבחירות שלך ותהיה עם מי שבא לך אבל למה להכליל?
תעשה את הבחירות שלך ותהיה עם מי שבא לך אבל למה להכליל?
לא כולןנ יש מלא שמרכלות על בנות שמתלבשות חשןף ועוד ....
אנונימית
^^^^"אלה שבאמת חזקות ומאמינות", אני יכולה לתת לך אלף דוגמאות על אנשים שהיו "חזקים ומאמינים" ומצאו אותם מעורבים בפשע כלשהו...מגניבה ועד אונס ילדים. אז בוא נרגיע עם הקטע של "דת הופכת אותי לצדיק רק כי אני מאמין".
לא. אדם טוב לא כי הוא דתי, אלא כי פשוט יש לו אופי טוב, הוא מתחשב בחברה ומחפש לעשות הכל בשביל לעזור לעוד אנשים ולכאלו שצריכים את זה.
ולא, אני רק אומרת שאיך שמישהי מתלבשת לא מתאר את כל האופי שלה בפרטי פרטים, מקווה מאוד שאם תהיה לך חברה תפנים את זה ולא תתחיל לרדת לה על הלבוש אם לדעתך משהו שהיא לובשת "קצר מדי", או "צמוד מדי".
אם אתה באמת ככה עם נשים לא מגיע לך שתהיה לך בת זוג עד שזה יהיה חקוק לך במוח.
לא. אדם טוב לא כי הוא דתי, אלא כי פשוט יש לו אופי טוב, הוא מתחשב בחברה ומחפש לעשות הכל בשביל לעזור לעוד אנשים ולכאלו שצריכים את זה.
ולא, אני רק אומרת שאיך שמישהי מתלבשת לא מתאר את כל האופי שלה בפרטי פרטים, מקווה מאוד שאם תהיה לך חברה תפנים את זה ולא תתחיל לרדת לה על הלבוש אם לדעתך משהו שהיא לובשת "קצר מדי", או "צמוד מדי".
אם אתה באמת ככה עם נשים לא מגיע לך שתהיה לך בת זוג עד שזה יהיה חקוק לך במוח.
אנונימית
אבל תסכימו איתי שהן לומדות יותר ערכים מגיל קטן? מה קשה לקבל את זה שלרובן יש סל ערכים יותר גבוה,לא תמיד צריך לחפש להתייפף ,וכולם בני אדם זה לא שהן נולדו ככה ,אבל מה שלמדו ולומדות הופך אותן לכאלה ,נגיד גם אם דתיות וגם חילוניות ידברו על בנים הכיוון אצל שניהן יהיה שונה," הדיבור יהוה שונה"
אנונימי
ואני מכיר אצ הדתיות שגם לא כזה "דתיות" תמיד יש כאלה ,אבל כאלה שבאמת קשורות ומתחברות לזה הם האנשים הכי טובים שיש ,ויש לי ידידות כאלה וידידות כאלה שניהם חכמות ,יפות וכו, מה שתרצי אבל הסיגנון דיבור והיחס לדברים שונה אצל אלה אני יכול לשמוע רכילות ,ואצל אלה לרוב דברים טובים והערכה קיצר יאללה סיימתי פה ביי, אה ולגבי מה שאמרת אני לא אצא עם חילוניה יש לי ידידות כאלה אבל לא יותר מזה אז זה לא רלוונטי ,זה השקפת עולם
אנונימי
@אנונימת שכתבה שהיא הייתה באולפנה:
אין לי מושג איפה למדת. אבל אני יכולה להגיד לך שבאולפנה ובבית הספר שאני למדתי (ולומדת)-זה ממש הפוך ממה שתיארת.
עצוב לי לשמוע שככה האולפנה שלך התייחסה לדת-והיא גרמה לך מה שהיא גרמה :
אין לי מושג איפה למדת. אבל אני יכולה להגיד לך שבאולפנה ובבית הספר שאני למדתי (ולומדת)-זה ממש הפוך ממה שתיארת.
עצוב לי לשמוע שככה האולפנה שלך התייחסה לדת-והיא גרמה לך מה שהיא גרמה :
אנונימית
הלו תקשיבי את , יכול להיות שהיה לך לא טוב באולפנה אבל אל תנסי לתת עובדה על הדת כאילו בגלל שהיית באולפנה את במקום כזה,את כנראה אחת שלא מתחברת לזה וזה בסדר
אבל אל תבואי במקום של להגיד עכשיו אני לא דתייה ...אז אני יכולה להתפתח או מה שניסית להגיד בזה
אבל אל תבואי במקום של להגיד עכשיו אני לא דתייה ...אז אני יכולה להתפתח או מה שניסית להגיד בזה
אני למדתי בפנימייה חילונית
זה היה פשוט בית בושת מה שהלך שם
בנות חילוניות שם שוכבות חופשי עם הגברים היו שם כל כך הרבה קונדומים שמפוזרים בפחים
הייתה לי שם ידידה ששכבה עם כמה בנים בלילה אחד בפנימייה הזאת היא סיפרה לי שהיא הייתה עושה איתם 69 ושכמעט כל הבנות שם היו מזדיי*** חופשי ואני מדבר איתכם על נערות בנות 15-16-17 של הדור הזה
ונראלי שאני הצדיק היחיד שהיה שם במקום הזה
אני לא אומר עכשיו שכל הדתיות הן צדיקות טהורות וכולן שומרות נגיעה
נכון יש גם דתיות שובבות אבל בכללי לדתיות כן יש את הערכים של הדת שזה חשוב השאלה היא איך כל אחת לוקחת את זה ובחורה שבאמת לוקחת את זה לשמירת נגיעה וצניעות אבל באמת אז כל הכבוד לה וזאת בחורה שרק גברים איכותיים היו רוצים להתחתן איתן
אגב אח שלי חילוני והוא שוכב עם המון בנות וכל שני וחמישי הוא שוכב עם ידידה אחרת שהוא הכיר (וכמובן שהן חילוניות)
אני לא אומר שאין חילוניות שהן טובות וכן הכרתי גם חילוניות שיש להן אופי טוב ועם ערכים אבל בכללי אני חושב שאם אחשלי היה הולך בדרך ה' וגם כל הידידות שלו היו הולכות בדרך ה' ובכללי כל העם היהודי היה הולך בדרך ה' אז העולם היה נראה אפילו הרבה יותר טוב
זה היה פשוט בית בושת מה שהלך שם
בנות חילוניות שם שוכבות חופשי עם הגברים היו שם כל כך הרבה קונדומים שמפוזרים בפחים
הייתה לי שם ידידה ששכבה עם כמה בנים בלילה אחד בפנימייה הזאת היא סיפרה לי שהיא הייתה עושה איתם 69 ושכמעט כל הבנות שם היו מזדיי*** חופשי ואני מדבר איתכם על נערות בנות 15-16-17 של הדור הזה
ונראלי שאני הצדיק היחיד שהיה שם במקום הזה
אני לא אומר עכשיו שכל הדתיות הן צדיקות טהורות וכולן שומרות נגיעה
נכון יש גם דתיות שובבות אבל בכללי לדתיות כן יש את הערכים של הדת שזה חשוב השאלה היא איך כל אחת לוקחת את זה ובחורה שבאמת לוקחת את זה לשמירת נגיעה וצניעות אבל באמת אז כל הכבוד לה וזאת בחורה שרק גברים איכותיים היו רוצים להתחתן איתן
אגב אח שלי חילוני והוא שוכב עם המון בנות וכל שני וחמישי הוא שוכב עם ידידה אחרת שהוא הכיר (וכמובן שהן חילוניות)
אני לא אומר שאין חילוניות שהן טובות וכן הכרתי גם חילוניות שיש להן אופי טוב ועם ערכים אבל בכללי אני חושב שאם אחשלי היה הולך בדרך ה' וגם כל הידידות שלו היו הולכות בדרך ה' ובכללי כל העם היהודי היה הולך בדרך ה' אז העולם היה נראה אפילו הרבה יותר טוב
אנונימי
יש היום 2.4 מיליארד נוצרים וכמעט 2 מיליארד מוסלמים שהדת שלהם מבוססת על היהדות והיהדות היא המקור האמיתי מאלוקים לכל העעם היהודי וגם הם יודעים את זה פשוט הם טוענים שאלוקים פתאום ביום אחד החליט לעזוב אותנו ולעבור אליהם
אני מכבד אותם בתור בני אדם אבל לא מקבל את זה שהם חושבים שאלוקים עזב את היהודים ועבר אליהם
לא מאמין בנצרות ולא באיסלאם
מאמין רק במקור והמקור זה היהדות, זה התורה!
אני מכבד אותם בתור בני אדם אבל לא מקבל את זה שהם חושבים שאלוקים עזב את היהודים ועבר אליהם
לא מאמין בנצרות ולא באיסלאם
מאמין רק במקור והמקור זה היהדות, זה התורה!
אנונימי
@אנונימי
אין לי מושג מה הולך בפנימיות בימינו, אבל אתה יכול להיות בטוח שזה לא ככה אצל אף נערה נורמלית בימינו.
מגיל 16 זה גיל ההסכמה אז אין לך say במה שאף נערה מהגיל הזה עושה, ולחשוב שהיא "זונה" כי היא מקיימת יחסי מין בגיל הזה עם בנאדם טוב שהיא אוהבת זה פסול.
גם אם היא מקיימת יחסי מין עם כמה גברים...בעיה שלה, וזה לא הופך אותה לשום דבר.
העובדה שאתה שופט בנות על פי דת רק אומרת שמשהו בדרך החשיבה שלך לקוי ולא צודק, חבל מאוד.
"גברים איכותיים היו רוצים להתחתן איתן", מי אתה ומי שמך שתחליט מי הם ומה הם "גברים איכותיים"?
גברים איכותיים הם חד וחלק גברים טובים שידאגו לאישה שלהם, יאהבו אותה, ויתנו לה חופש לבחור מה לעשות עם החיים שלה.
ורק לידיעתך, גברים לא מחליטים ברגע עם מי הם רוצים להתחתן וזה פשוט קורה, גם האישה עצמה מעורבת בעניין ונראה ששכחת את זה כי אין לך כבוד אמיתי לאישה. אנחנו לא בימי הביניים שגברים מחליפים בין נשים כאילו הם צעצוע.
אין לי מושג מה הולך בפנימיות בימינו, אבל אתה יכול להיות בטוח שזה לא ככה אצל אף נערה נורמלית בימינו.
מגיל 16 זה גיל ההסכמה אז אין לך say במה שאף נערה מהגיל הזה עושה, ולחשוב שהיא "זונה" כי היא מקיימת יחסי מין בגיל הזה עם בנאדם טוב שהיא אוהבת זה פסול.
גם אם היא מקיימת יחסי מין עם כמה גברים...בעיה שלה, וזה לא הופך אותה לשום דבר.
העובדה שאתה שופט בנות על פי דת רק אומרת שמשהו בדרך החשיבה שלך לקוי ולא צודק, חבל מאוד.
"גברים איכותיים היו רוצים להתחתן איתן", מי אתה ומי שמך שתחליט מי הם ומה הם "גברים איכותיים"?
גברים איכותיים הם חד וחלק גברים טובים שידאגו לאישה שלהם, יאהבו אותה, ויתנו לה חופש לבחור מה לעשות עם החיים שלה.
ורק לידיעתך, גברים לא מחליטים ברגע עם מי הם רוצים להתחתן וזה פשוט קורה, גם האישה עצמה מעורבת בעניין ונראה ששכחת את זה כי אין לך כבוד אמיתי לאישה. אנחנו לא בימי הביניים שגברים מחליפים בין נשים כאילו הם צעצוע.
כי זה מה שהדת מלמדת. להיות ערכעים וצנועים. וכמבון, דרך ארץ.