8 תשובות
תנסי לקבוע עם חבריםות וכן זה נורמלי
בוודאי שזה נורמלי שתתעצבני מזה כי את מרגישה לבד ובאלך גם לצאת עם אנשים בשישי.
שואל השאלה:
אין לי חברים
אין לי חברים
אנונימית
^^מהבית ספר? בכלל?
שואל השאלה:
אני לא בבית ספר ובכלל לא
אני לא בבית ספר ובכלל לא
אנונימית
בהחלט
זה מקנאה מותק. סתם אני גם ככה זה די עצוב חחח חחח חחח
שואל השאלה:
ברור שזה מקנאה אלא ממה עוד חחח
ברור שזה מקנאה אלא ממה עוד חחח
אנונימית
באותו הנושא: