11 תשובות
תתחילי בשיחת חלין תראי לאן זה מתפתח .בטח תמצאו נושאים משותפים במהלך השיחה
האמת שאני בנוער העובד וגיליתי שמישהי אהבה את השיער הפאקינג מהמם שלי והחלק המאכזב הוא שהיא לא דיברה איתי (ולא בתמונה זה אחרי שהסתפרתי לצערי) לא מסתפר קצוץ לעולם ולא אני לא נרקיסיסט אני ציני
תתחילי בכזה היי מה שלומך איך אתה מרגיש ותנסי כיאלו לראות לאן זה מוביל ותשאלי כזה שאלות הכרות
שואל השאלה:
הקטע זה מוזר שנינו בטלפונים ופשוט שקט מביך כזה
אנונימי
שואל השאלה:
גם לא יצא לנו לדבר בחיים אני אפילו לא יודע איך קוראים לו
אנונימי
תגידי כזה וואי משעמם פה .אם הוא עונה מעולה,תתחילי שיחה
שואל השאלה:
ברגע שיצאו אנשים...
אנונימי
שואל השאלה:
זה ממש מביך אבל פשוט לזרוק משעמם פה
אנונימי
מביך מביך אבל מה לעשות,ככה מתחילים שיחות
שואל השאלה:
יואו אני לא מסוגל
אנונימי
לא הבנתי למה רק אני שמתי לב שהוא בן ולמה כולם פה כותבים לו בלשון נקבה? זה מקרי או שאתה מעדיף לשון פניה בזכר?