21 תשובות
סטיגמה ישנה שאנשים לאא מתגברים עליה
אני לא, לא שיוצא לי ללבוש ורוד
בואי נתחיל מזה שאם הם חושבים ככה, אז הם לא חושבים בכלל. אין להם עם מה לחשוב.
אנונימי
כי ככה החברה שלנו גרמה לנו לחשוב
כי ככה זה היה לתקופה מסויימת בהסטוריה, פעם זה היה גם ורוד לבנים וכחול לבנות
כי ככה כולם חונכו
כחול בנים ורוד בנות
אבל ורוד זה גם יפה על בנים
כחול בנים ורוד בנות
אבל ורוד זה גם יפה על בנים
אנונימי
זה בעיקר סטגימה ומה שהרוב מורגל עליו, זה כמו שאני אשאל למה לרוב הבנות יש שיער ארוך, או למה רוב הבנים משחקים כדורגל.
אנונימי
לא יודעת.. זה פשוט קצת מוזר לראות בן עם חולצה ורודה ,לא?
כאילו הם יכולים ללבוש כן לא אכפת לי פשוט זה יהיה מוזר כי לא כל יום רואים בן עם חולצה ורודה
למה כל המינוסים האלה יא קקות?
כאילו הם יכולים ללבוש כן לא אכפת לי פשוט זה יהיה מוזר כי לא כל יום רואים בן עם חולצה ורודה
למה כל המינוסים האלה יא קקות?
סטיגמות והתרגלו לזה
אנונימית
לא כולם
ממש לא חושב ככה
האמת שפעם ורוד היה נחשב גברי
אנונימית
לא כולם.
כי ורוד מביא וויב יותר נשי מאשר כחול או שחור וכאלה, אני לא "מגדיר" מגדר לצבע, פשוט כשאומרים ורוד זה הדבר הראשון שיבוא לראש זה יותר בנות מאשר בנים, לא שזה דבר רע אם בן ילבש ורוד.
וורוד על בנים זה יפה
באמת שחולצןת ורודות נראות ככ טוב על בנים
ואולי זה נראה לאנשים צבע יותר עדין אז זה נחשב נשי אבל פעם ורוד היה נחשב גברי אז לא יודעת
אני לא יודעת סתם מפגרים..
אני הומופוב ואני לובש חולצה ורודה, מתאים רצח.
לא יודעת אבל צינצילה
כי זה יותר מתאים לבנות
באותו הנושא: