7 תשובות
חיסון ראשון? שני?
אני עשית ראשון ושני ואני בסדר, הראשון טיפה כאבה לי היד, השני הרגשתי לא טוב ליום וחצי, אבל אני בטוחה שאם הייתי נדבקת הקורונה הייתי מתבאסת שלא התחסנתי
אני עשית ראשון ושני ואני בסדר, הראשון טיפה כאבה לי היד, השני הרגשתי לא טוב ליום וחצי, אבל אני בטוחה שאם הייתי נדבקת הקורונה הייתי מתבאסת שלא התחסנתי
שואל השאלה:
חיסון ראשון
חיסון ראשון
אנונימית
אמרו שזה פוגע ברחם
^^ אהה
אז בנוסף למה שכתבתי קודם, זה באמת לא נורא, בראשון התחיל לכאוב לי היד רק אחרי כמה שעות וגם זה בקטנה, בבוקר עבר. תשתדלי לא לקווץ שריר
אז בנוסף למה שכתבתי קודם, זה באמת לא נורא, בראשון התחיל לכאוב לי היד רק אחרי כמה שעות וגם זה בקטנה, בבוקר עבר. תשתדלי לא לקווץ שריר
התופעות לוואי לא כאלה נוראיות ויש סיכוי שבכלל לא היו לך
אל תתחסני אם את לא באמת רוצה את זה ,
אני לא התחסנתי בכלל ולא קרה לי כלום זה גם ככה לא באמת מסכן אותך אם לא תתחסני
אני לא התחסנתי בכלל ולא קרה לי כלום זה גם ככה לא באמת מסכן אותך אם לא תתחסני
אנונימית
שמעי, לכל אחד יכול להיות תופעות לוואי אחרות, יכול להיות שלא יהיו לך תופעות לוואי בכלל חוץ מכאב יד קצת אולי.
לי כאב היד וכאב לי גם קצת הגרון אבל זהו
לי כאב היד וכאב לי גם קצת הגרון אבל זהו
אנונימית
באותו הנושא: