8 תשובות
בטח שכן
אנונימי
כן
כן
אני נכנסתי בלי
ברור אני נכנסת בלי
לא נראה לי
כן, נכנסתי להרבה קניונים ולא ביקשו ממני תו ירוק.
עכשיו כבר לא
באותו הנושא: