2 תשובות
נכון לנהוג לפי חוקי התנועה....
משה
השוני זה שברכב גיר ידני עלויות האחזקה יותר נמוכות מאשר ברכב אוטו' באותו הדגם כגון דלק וטיפולים
יאיר