5 תשובות
דאמ חרא מצידה
לא הייתי מדברת איתה
ותגידי לה את נוראית, חבל שאת נכנסת לשם
ותגידי לה את נוראית, חבל שאת נכנסת לשם
שואל השאלה:
כן אני יודעת אבל אני מבינה שאני הרבה יותר ממנה
כן אני יודעת אבל אני מבינה שאני הרבה יותר ממנה
אנונימית
פשוט תנתקי קשר וזהו
למה לרדת לרמה שלה בכלל את יודעת שזה לא עבד אז למה להיכנס לזה מחדש?
באותו הנושא: