4 תשובות
נחמד, אהבתי
אבל פחות מתחברת לסגנון :(
בכל מקרה בהצלחה!
זה נחמד כזה הקצב שלכם טוב אבל אני לא שומעת טרנסים
שואל השאלה:
חח למה מחריד?
וכן אני וחבר
אנונימי
מחריד ביותר
אתה רוצה להגיד לי שכמה אנשים עבדו על הזבל הזה ?
אנונימי