9 תשובות
.
אנונימית
בשנתיים הראשונות בערך אם המחזור לא סדיר אז זה נורמלי אין מה לדאוג אבל אם זה יותר אז ממליצה ללכת לרופאת נשים. אני לא יודעת מה היא עושה אף פעם לא הייתי אבל זה טוב אם הוא לא סדיר ואת במחזור כבר כמה שנים
שואל השאלה:
כבר עברו יותר משנתיים מאז המחזור הראשון.. דיברתי עם אמא שלי וזה כנראה מה שאצטרך עשות.. אין לי פשוט אומץ כדי לשאול אותה את זה^^^
אנונימית
ככל הנראה שכן
אני הייתי אצל רופא נשים (כן הוא גבר ._.) וצריך להתפשט בחלק התחתון ואז שמים לך שם מכשיר שבודק אותך. אבל זה רק נשמע מפחיד.. בפועל זה לוקח כמה דקות של בדיקה והם אנשים מיקצועיים שכבר ראו וחוו המון בנות כמוך בעבר, אין ממה לדאוג.
אנונימית
^ אבל מה אם לא גילחת או משהו
אנונימית
^זה לא מפריע ולא מביך הם ראו הרבה כאלה
שואל השאלה:
מה?? לא אין מצב שאני עושה את זה. אוף
אני דתייה ובחיים לא הורדתי חצאית אפילו ליד חברות שלי אז להתפשט?? ה' ישמור, אני בלחץ :((((
אנונימית
זה לא בריא אני ממליצה לך ללכת גם אם זה קצת לא נעים יכול להיות שזה חס וחלילה משהו רציני ואת לא תדעי אם לא תעשי
לא בטוח שהיא תגע בך וגם לא בטוח שתהיי חשופה, אבל סיכוי גדול שכן
אין מה לעשות, הבריאות מעל הכל.
כמה דקות של מבוכה וזה נגמר(:
אנונימית