6 תשובות
תלוי מב את מכינה
לא.
תשאירי בחוץ שיתקרר וכשזה מגיע לטמפ' החדר תכניסי למקרר.
אם תכניסי סיר חם למקרר הוא ישבש את הטמפרטורה בפנים ומוצרים עלולים להתקלקל.
תשאירי בחוץ שיתקרר וכשזה מגיע לטמפ' החדר תכניסי למקרר.
אם תכניסי סיר חם למקרר הוא ישבש את הטמפרטורה בפנים ומוצרים עלולים להתקלקל.
אני חושבת שעדיף שלא תשימי את האוכל בחוץ שיתקרר קצת ואז שימי במקרר
אפשר להכניס אני תמיד עושה את זה
אני חושבת שזה בסדר להכניס אותו למקרר
כן אבל תשימי מגבת מתחת לסיר
אנונימית
באותו הנושא: