2 תשובות
סתכלי לצד למעלה ושימי בעדינות בחלק הלבן שנשאר למטה, זה נטו לגעת בעדינות וזה נדבק, אחר כך זה פשוט למצמץ והעדשה זזה ומתמקמת על האישון.
פעמים ראשונות זה תמיד לוקח שעות, פעם ראשונה- חברה שמה לי בכלל, ולאט לאט מתרגלים- תתאמני עלזה פשוט הרבה..
וכשאת מורידה את העדשות- פשוט למשוך את העדשה מהצד החיצוני של האישון בזהירות לחלק הלבן בעין ולהוציא אתזה ממש כמו טישו..
פעמים ראשונות זה תמיד לוקח שעות, פעם ראשונה- חברה שמה לי בכלל, ולאט לאט מתרגלים- תתאמני עלזה פשוט הרבה..
וכשאת מורידה את העדשות- פשוט למשוך את העדשה מהצד החיצוני של האישון בזהירות לחלק הלבן בעין ולהוציא אתזה ממש כמו טישו..
ללכת שוב להדרכה
באותו הנושא: