התחברות
הרשמה
תגידו ב-5 לספטמבר אנחנו לומדים????
אני יודעת שב-6 זה כבר ערב חג ראש השנה, ב-5 יש לימודים?????
23 באוגוסט 2021, 20:11
חופש
ספטמבר
תאריך
7 תשובות
כן
א
אֵלה
כן כי רק ב6 זה חופש
נ
נערה מתבגרת *לא* נורמלית
כן
א
א(ו)הבת (ל)חייך.
כן
מ
משעמם לי אז באתי לסטיפס
כן
ב
במב ללא נוגט
כן לומדים ביום הולדת שלי לצערי
ק
קוקי צ'יפס
כן
א
אננימיוס
באותו הנושא:
תגידו חוזרים ב1 לספטמבר ללמוד או שלא?
כמה ימים אנחנו לומדים בספטמבר? לא כולל שישי
לא הבנתי...יש שביתה או משהו ב1 לספטמבר?לא לומדים בחטיבות?
אנחנו נחזור ב1 לספטמבר לדעתכם?
תגידו מישהו מחכה לראשון לספטמבר?
אנחנו חוזרים לבית ספר בראשון לספטמבר?
לומדים ב1 לספטמבר?
רגע אז לא לומדים עד אחד לספטמבר ??
אנחנו נחזור ללימודים בראשון לספטמבר?
תגידו בתאריכים 29 לספטמבר-1 באוקטובר יש לימודים?
ואיי לא לומדים כמעט בספטמבר