10 תשובות
לא, הם לא ידעו וזה לא אשמתם
חד משמעית לא
ממש לא, חלק מהם אמרו שלא ראו סימנים עד השבעה, לא היה להם מושג.
לא חושבת
לא באמת.
היה אפשר לעשות הרבה כדי למנוע. הם היו יכולים אולי לעשות כדי למנוע. אבל זה לא באשמתם.
לא, בכללי זה דוחה שהורים לילדים שהתאבדו צריכים לסבול הערות והאשמות מאחרים כשהם לא יודעים את הסיפור המלא והסבל שהם עוברים על בסיס יום יומי. עד שלא יודעים את הסיפור המלא לא אומרים כלום.
לא תמיד ההורים אשמים,זו הסביבה של בית הספר (הילדים שם) וכל מיני דברים.
ממש לא יש אנשים שלא מראים סימנים בכלל איך הם יכלו לדעת הם לא קוראים מחשבות
לא ממש לא אשמתם זה הילדים שלהם שידעו כמה זה יהיה עצוב להורים שלהם ולמרות שלכולם יש קשיים מפה ועד הודעה חדשה הם החליטו לשים על האנשים שסובבים אותם פס ולשבור את הכל שזה הכי קל לעשות. הם העדיפו לשים את הסבל שלהם על אנשים שגם ככה גם הם מתמודדים עם דברים משלהם ולתת להם הרגשת אשמה ויסורי מצפון שאולי יכולנו למנוע את זה אני לא רוצה בכלל לדמין כמה עצוב לאבד ילד.....