12 תשובות
92 זה לא טוב??
92 זה ציון סבבה באנגלית לא יותר מידי טוב. בכללי צריך אנגלית מעולה לרפואה.
92 זה מעולה
מקווה שיש לך אנגלית טובה כי 92 זה לא הכי טוב. אי אפשר להיות רופאה טובה בלי אנגלית אבל בעיקרון כן אחלה בגרות.
אין ספק שתהיה ברפואה זה מדהים והמון בהצלחה!
אמאלה זה מעולהה! איך עשית את זה?
אני עולה לכיתה י' את יכולה לתת עצות ללמידה?
אנונימית
שואל השאלה:
הסוד הוא להשקיע כבר מכיתה י, ולא לזלזל ב30 אחוז. ובכיתה יב אם את לא מרוצה מציון בבגרות תיגשי אליו שוב ושוב. אני לדוגמה באנגלית- קיבלתי במועד הראשון 72, במועד השני 85, בשלישי 88 וברביעי 99! לא לוותר, לחלק לעצמך את הזמן נכון(אני למשל בתקופות לחוצות עשיתי טבלה שבה כתבתי מה אני עושה כל יום מבחינת הלימודים, וכך התגברתי על הכל), ואל תתביישי ללכת למורה פרטי!
בהצלחה!
פאק מדהים
92 זה מעולה חחח ואפילו טוב מאוד ועוד ל5 יחל
לא צריך פיזיקה מורחב לרפואה או שאני טועה?
כן זה סבבה עכשיו תעבדי על הפסיכומטרי