6 תשובות
מסכימה
למה לחפש היגיון בממשלה שאין בה היגיון?
אני ברצינות כבר לא יודעת כלום
מסכים
זה יקפיץ את התחלואה ובכלל אם לא יהיה סגר והכל יהיה פתוח בחגים, יחכה לנו סגר באוקטובר-נובמבר
זה יקפיץ את התחלואה ובכלל אם לא יהיה סגר והכל יהיה פתוח בחגים, יחכה לנו סגר באוקטובר-נובמבר
זה מאז ומתמיד היה ככה..
אם עד עכשיו לא שינו את זה, לא ישנו את זה.
אם עד עכשיו לא שינו את זה, לא ישנו את זה.
שואל השאלה:
זה לא קשור לקורונה כי גם בראש השנה יכולים להדביק אני מדבר מבחינת ההיגיון
זה לא קשור לקורונה כי גם בראש השנה יכולים להדביק אני מדבר מבחינת ההיגיון
אנונימי
באותו הנושא: