10 תשובות
תתרכזי בעצמך תאמיני לי, עדיף
שואל השאלה:
^^מה זאת אומרת תתרכזי בעצמך?
^^מה זאת אומרת תתרכזי בעצמך?
אנונימית
בטוחה שבא לך להכיר חבר מסטיפס?
זה לא המקום
וממליצה לך לא בגיל הזה
וממליצה לך לא בגיל הזה
תיהיה עם עצמך, תשקיעי בעצמך ובזמן שלך לבד עם עצמך.
שואל השאלה:
אז מאיפה עוד? אינסטגרם לא הולך לי, גם לא טיקטוק, טינדר ואומיגל זה פדופילים וחרמנים
אז מאיפה עוד? אינסטגרם לא הולך לי, גם לא טיקטוק, טינדר ואומיגל זה פדופילים וחרמנים
אנונימית
זה יגיע לך מתי שהוא בזמן המתאים עבורך, עדיף לך לחכות ולהבין שזה יבוא לבד מאשר להיות חבר בלחץ
שואל השאלה:
באומיגל זה החרמנים שמאוננים לי מול הפרצוף
באומיגל זה החרמנים שמאוננים לי מול הפרצוף
אנונימית
אל תחפשי חבר באינטרנט
איזה נואשת
אנונימי
באותו הנושא: