14 תשובות
מתי יהיה לי חיי חברה
אם אני יהיה מאושרת יום אחד
עד מתי וכמה עוד?
מה קורה אחרי המוות
לא הייתי שואל. הייתה מספיקה לי ההוכחה שהוא קיים וזהו אני מבסוט
שואל השאלה:
במבה 4
אצילי שלך. אבל תחשוב שזו הפעם היחידה בחייך שתוכל לשאול אותו שאלה. היית דוחה סיפוק כזה?
האם יום אחד זה ייגמרר
מה המספרים שיזכו בלוטו הגבוה ביותר שיהיה.

^^^^אם אתה שואל אותו אז הוא מתערב..
איך לגרום לעצמי להפסיק להאמין שאני אשכרה יכול לשאול דמויות שלא קיימות.
אנונימי
למה דווקא אתה הנבחר ולא אני...
למה לעזאזל אתה נמצא באתר של בתולים דיכאוניים
אנונימי
זה שאתה בתול דכאוני לא אומר שכולם ככה יא ילדון.
כולם פה בראש של אתה בסטיפס את/ה בתול/ה
למה אנשים רגילים שלא עשו כלום מתים משריפות, טביעות, בקיצור תאונות.. אני לא באה ממקום לשפוט פשוט זה באמת מעניין אותי.
הייתי שואלת אותו אם הוא מרוצה מאיך שאני מפרשים את התנך לפי הרצונות שלהם או איך הוא מרגיש עם העובדה שהוא נחשב אל רחום אבל הוא ברא עולם מלא בכאב סבל מוות מיותר ורוע טהור.
(מיותר לציין שאני אתאיסטית אבל זה פחות רלוונטי לשאלה-זה כדי למנוע שאלות מיותרות כשרואים את הדעות שלי)