14 תשובות
שטויות לא מזלזל באמונות של אחרים פשוט אני חושב שזה שטויות
זה לא אמונות, זה גם מדע אבל העיקר שאתה לא מזלזל (;
מטומטם כל כך
אני מאוד אוהבת קריסטלים אבל לא כי אני מאמינה בזה פשוט כי זה יפה
כאילו אני לא חושב שזה אמיתי אבל אין לי סיבה לזלזל כל אחד יאמין במה שירצה
הבנתי שמדובר פה על אמונות טפלות
אז זה קרוב לעבודה זרה (או חוקות הגויים)
ובכל מקרה, חמור מאוד.
אז זה קרוב לעבודה זרה (או חוקות הגויים)
ובכל מקרה, חמור מאוד.
אנונימי
הקריסטל אמר שאני אמצא את אהבת חיי ומאז אני עם טוסטר
אנונימי יקר, אתה אומר שאבני החושן שהכהנים הגדולים היו עונדים בבית המקדש זו עבודה זרה?
מה הקשר
לא הייתי כותב את זה, הייתי מנסה להוכיח שהיהדות אמת מוחלטת, במקרה והיה לכך טעם
ויהדות זו לא דעה, או אמונה טפלה.
ויהדות זו לא דעה, או אמונה טפלה.
אנונימי
אני אומר שאדם יכול להפוך כל דבר לעבודה זרה (ואפילו עשיית צרכים על פסל)
אנונימי
מה משמעות
אני אוהבת קריסטלים כי זה יפה, לא כי אני מאמינה במשהו שזה יכול לעשות
אני אוהב קריסטל מת
באותו הנושא: